HippuTAR
Mm-mm, aivan. Se oli joskus vuonna -79 ja kuulin sen muistaakseni sellaisen eräänkin kuulapään suusta.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28749507:Säpinä.
Olen joskus kuullut tuon sanan.
Se saatoin olla minä, joka sanoin ensimmäisen sanani vuonna '79, hiuksiakin nimittäin oli harvakseltaan!Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28749525:Mm-mm, aivan. Se oli joskus vuonna -79 ja kuulin sen muistaakseni sellaisen eräänkin kuulapään suusta.
Tanssitaaks?Popeda - Kakskytä centtiä - YouTube
Kolmas kalja menos ja alkaa jo tuntua.
Itsehän tuolloin jo kypsässä kymmenen vuoden iässä harjoittelin peruskomppia lyijykynällä pulpetin reunaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28749545:Se saatoin olla minä, joka sanoin ensimmäisen sanani vuonna '79, hiuksiakin nimittäin oli harvakseltaan!
Ei oikein toi jaakko teppo iske. Enkä osaa tanssiakaan.Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jollakin toisella oli myös aika vähän hiuksia, nimittäin Maukalla.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28749545:Se saatoin olla minä, joka sanoin ensimmäisen sanani vuonna '79, hiuksiakin nimittäin oli harvakseltaan!
Julma lapsuus sulla.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28749573:Minä ja Maukka, we do bond.
On tullut kuunneltua, isoveli pakotti. :|
Yritättekö te väittää olevanne vanhoja? Ei muuten onnistu, mäoon -77 syntyny enkä ole vanha! Elämäni alussa vasta.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28749553:Itsehän tuolloin jo kypsässä kymmenen vuoden iässä harjoittelin peruskomppia lyijykynällä pulpetin reunaan.
Ihan hyvin sopii, ainakin tähän heinäkuiseen kammolauantaihini! Itse en viitsi linkitellä, ettette vaivu synkkyyksien alhoon. Tai no, jos nyt klikkaatte tätä, niin tässä on yksi suosikkibändeistäni. Ihan oikeasti.Irwin Goodman - Rentun ruusu - YouTube
Meikäläisen musiikkimaku alkaakin varmaan olla jo sitte selvillä .
No mää oon -74 ja jo tukevasti keski-ikäinen. Että semmoset kolme vuotta o sullaki armonaikaa :xmas:Yritättekö te väittää olevanne vanhoja? Ei muuten onnistu, mäoon -77 syntyny enkä ole vanha! Elämäni alussa vasta.
Jaxuhuggersson sulle.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28749601:Ni-in. Jouduin kuuntelemaan myös Rushia. :|
Sniiifff.... Koetan pärjäillä.Jaxuhuggersson sulle.
Tuun nyt masentamaan kaikki, mutta tilastollinen keski-ikä on 35-65 v. Terveisin -67, siis vanhin tässä ketjussa.No mää oon -74 ja jo tukevasti keski-ikäinen. Että semmoset kolme vuotta o sullaki armonaikaa :xmas:
Höpö, höpö. Teini-ikä sitte vasta häämöttää.No mää oon -74 ja jo tukevasti keski-ikäinen. Että semmoset kolme vuotta o sullaki armonaikaa :xmas:
Tää on jo paha :|Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28749601:Ni-in. Jouduin kuuntelemaan myös Rushia. :|