Esikoisen toinen nimi on Eemil ja veeti ei yllättäen kelpaa miehelle.:/ Leosta mulla tulee ikävä mielleyhtymä erääseen henkilöön.Alkuperäinen kirjoittaja OnnenOmena-75:Eeli
Leo
Leevi
Veeti
Eemil
Lauri on miehen veli, muuten kiva nimi. Ja Niila kuulostaa musta oudolta, paan kuitenki ylös, jos alkaa vaikka miellyttään.Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:iskeekö?
Shia Elia Rämä tms.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mä ehdotan nimeä minkä annan seuraavalle pojalleni
Shia Elia
Tai miten olisi Taavi? Ihanat, Onni ja Taavi. Tai Totti?Alkuperäinen kirjoittaja Rv39:Onnin kanssa sopisivat minusta hyvin sen tyyliset nimet kuin Otto, Sulo, Sisu,... Miksei myös esim. Elmeri tai Kaapo.
Voi kuinka kekseliästä, suorastaan luovaa. Ei vaan, ihan hyvät nimet ovat, itse en vain antaisi sisaruksille, mielestäni "ylivitsikästä".Alkuperäinen kirjoittaja erty:Meillä Matias ja Elias
Tai entäpä Tatu?Alkuperäinen kirjoittaja Rv39:Tai miten olisi Taavi? Ihanat, Onni ja Taavi. Tai Totti?Alkuperäinen kirjoittaja Rv39:Onnin kanssa sopisivat minusta hyvin sen tyyliset nimet kuin Otto, Sulo, Sisu,... Miksei myös esim. Elmeri tai Kaapo.