No niin, kävin eilen katsomassa sinkkuelämää leffan ja kyllä se oli aivan ihana

...
Mä en pitänyt. Todella tyhjästä repäistyä koko draamakäänteet ja väsynyttä näyttelemistä. Ja en voinut kuin nauraa sille "tuotesijoittelulle"... monta minuuttia menee kun misu hokee kuuluisien suunnittelijoiden nimiä. Ja nainen on orgasmin partaalla saadessa ihka oman LV-laukun. Hoh hoijaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä en pitänyt. Todella tyhjästä repäistyä koko draamakäänteet ja väsynyttä näyttelemistä. Ja en voinut kuin nauraa sille "tuotesijoittelulle"... monta minuuttia menee kun misu hokee kuuluisien suunnittelijoiden nimiä. Ja nainen on orgasmin partaalla saadessa ihka oman LV-laukun. Hoh hoijaa.
ei vaan hirveesti viitti analysoida täällä sitä, kun on monia jotka ei oo sitä vielä nähny. Saa jokainen katsoa sen ns. puhtaalta pöydältä, ilman ennakko-odotuksia/ajatuksia :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä en pitänyt. Todella tyhjästä repäistyä koko draamakäänteet ja väsynyttä näyttelemistä. Ja en voinut kuin nauraa sille "tuotesijoittelulle"... monta minuuttia menee kun misu hokee kuuluisien suunnittelijoiden nimiä. Ja nainen on orgasmin partaalla saadessa ihka oman LV-laukun. Hoh hoijaa.
et taia liike-elämästä tajuta hölkäsen pölähtävää? :whistle: :D

 

Yhteistyössä