No niihän siinä kävi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mä sitten "jouduin" tilaamaan itselleni omat kappaleet noista Twilight-sarjasta :saint:

Nyt ensialkuun tulee 2 ekaa kirjaa... Ja sitten kohta "pitääkin" tilata myös tuo viimenen -epäilys-

B)
Mä olen totaalisen koukussa :xmas:
Pinki on paha paha persoona :xmas: :xmas: :saint: :saint:

Paha koukku.. ;) :D

Niin siinä käy :D Mä nyt luen toista kirjaa ja oon ihan niin koukussa ku koskaan voi olla, on ne niin mahtavia kirjoja! Cothis sai mut kiinnostuu sarjasta ja loppu onki sit historiaa :laugh:

Mulla tuo lukeminen on ollu aika hidasta.. Pakko illalla mennä ajoissa nukkuu että jaksaa aamulla töihin, mä kun luen yleensä nukkuun mennessä. Monena iltana tehny mieli lukee mutta ei uskalla ottaa kirjaa käteen, sen sit tietää et miten siinä käy :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mulla tuo lukeminen on ollu aika hidasta.. Pakko illalla mennä ajoissa nukkuu että jaksaa aamulla töihin, mä kun luen yleensä nukkuun mennessä. Monena iltana tehny mieli lukee mutta ei uskalla ottaa kirjaa käteen, sen sit tietää et miten siinä käy :laugh:

Mulla on jäänyt myös yöunet hiukan vähiin , sen jälkeen kun lainasin Pinkiltä noi kirjat :laugh: Töissä oltu silmät ristissä mairea hymy naamalla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:

Mulla on jäänyt myös yöunet hiukan vähiin , sen jälkeen kun lainasin Pinkiltä noi kirjat :laugh: Töissä oltu silmät ristissä mairea hymy naamalla :laugh:

Mun on pakko olla duunissa ns. hyvässä terässä. Jos mä yöt luen kirjaa ja oon ihan seis aamulla ni mä en pysy sen adhd -pojan peräs jota mä avustan :D Täytyy sit aina viikonloppusin ottaa takas :D

Mä oon jopa nähny Twilight -unia.. :snotty: Mul on tosi vilkas unimaailma ja kauheen herkästi tulee kaikki jutut uniin, etenki sellaset mitä lukee/näkee/ajattelee ennen nukkumaanmenoo. Aikamoisia taisteluita oon käyny Edwardin kans :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Paha koukku.. ;) :D

Niin siinä käy :D Mä nyt luen toista kirjaa ja oon ihan niin koukussa ku koskaan voi olla, on ne niin mahtavia kirjoja! Cothis sai mut kiinnostuu sarjasta ja loppu onki sit historiaa :laugh:

:saint: :D

Tiesitkö muuten että Twilightit on myös englanninkielisinä mp3 -kirjoinaki? :saint: On ihan kivat duunimatkoilla.. :whistle: :D

mä kans niin koukussa et ostan enkunkielisen version 4. kirjasta ja tilaan tälläsen
327643500v4_350x350_Front_Color-White.jpg

Yhteistyössä