No ni, teki sitten äijä viimisen temppunsa... *sensuroitua tekstiä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukusta harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukusta harmaa

Vieras
Veti sitten lärvit ja lähti vielä baariin, vaikka piti olla huomenna lapsen kanssa, kun itse menen töihin! *keletanattu* |O |O |O Ja oli muuten ensimmäinen ja tasan viimeinen kerta, kun tekee tän mulle.... On tässä muutenkin ollu vähän matalapainetta viime aikoina ja aihetta maiseman vaihtoon, mutta nyt se viimeinen niitti tähän homman sitten nasahti! Onneks oli nuo omat vanhemmat vielä suht' hyvässä kunnossa, että voin viedä lapsen sinne. Ja taidan viedä kimpsunikin sinne saman tien siks aikaa, kun saadaan tää talo selvitettyä.... Saa**a, että mä olen kiukkunen! Miksi - oi miksi noin saa**n idiootteja miehiä on olemassakaan!!!

Itse olisin niin kelju, että pakottaisin olemaan lapsen kaa krapulassa! Jos siis ei ole mitenkään arveluttava luonne - esim. että jättäisi lapsen ja jatkaisi kännäämistä. Eikähön maistuis herkulle lapsen kiukuttelu kera krapulan! Hah!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kai se silti voi lapsen kanssa olla...vai onko sitä tyyppiä, joka jää reissulleen moneksi päiväksi, tai onko niin kamalassa kanuunassa ettei voi lasta hoitaa?

No voi se jäädä reissullekin, mutta suurin ongelma on sen kanuunan kanssa, eli ei kykene lasta hoitamaan fyysisesti ja kun sen ei hermot pidä sitten yhtään krapulapäivinä, eli pelko siitä, että hertsaa "vähän liian rajusti" tuolle uhmikselle, on aikamoinen...

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Eikös tuollainen käytös ole suht normaalia vielä ja vappuna? Että ei mun mielestä painava syy asumuseroon?

:o :o
Miten se vappu antaa syyn lähteä dokaamaan jos kerta toisella on työpäivä ja lapsetki pitäisi hoitaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Itse olisin niin kelju, että pakottaisin olemaan lapsen kaa krapulassa! Jos siis ei ole mitenkään arveluttava luonne - esim. että jättäisi lapsen ja jatkaisi kännäämistä. Eikähön maistuis herkulle lapsen kiukuttelu kera krapulan! Hah!

Kannattaisiko kuitenkin ajatella asiaa ensisijaisesti lapsen kannalta? SeSika ehkä pihalle, mutta siitäkään huolimatta ei lapselle krapulaista hoitajaa kuitenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:

Kannattaisiko kuitenkin ajatella asiaa ensisijaisesti lapsen kannalta? SeSika ehkä pihalle, mutta siitäkään huolimatta ei lapselle krapulaista hoitajaa kuitenkaan...

Minäkin ajattelen tuossa ensisijaisesti lasta- eipä olisi kiva olla kotona haisevan sian kanssa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös tuollainen käytös ole suht normaalia vielä ja vappuna? Että ei mun mielestä painava syy asumuseroon?

NORMAALIA?!! Onko vappu joku syy heittää vastuu nurkkaan?

No tätä kyselen minäkin?!? Hel**ti, kun työvuorolista on ollu tuossa jo monta viikkoa ja hän TIESI mun menevän töihin, niin ei ole normaalia ei!

Siis yleisesti ottaen MIEHILTÄ normaalia käytöstä- Lue:idiooteilta miehiltä. Ja minä en kamojani alkaisi kantamaan pois sen takia,että mies on lähtenyt ryyppäämään. On sitä painavampiakin syitä.

Siis yleisesti ottaen MIEHILTÄ normaalia käytöstä- Lue:idiooteilta miehiltä. Ja minä en kamojani alkaisi kantamaan pois sen takia,että mies on lähtenyt ryyppäämään. On sitä painavampiakin syitä.

En kantais minäkään kamoja pois, vaan heittäisin ukon kamat pois!

No ei todella ole!!

Lapsi on hoidettava, vaikka kuinka tekis mieli lähteä juhlimaan ja menojalkaa vipattaa. Jos ei osaa olla niin ettei aamulla ole niin kauhea kapula ettei mitään pysty tekemään, niin sillon on oltava menemättä.

Ei luulis aikuiselle ihmiselle olevan niin vaikeeta. Juhlia voi muulloinkin kun just vappuna. Suomessa on niin monta muutakin "virallista kännäyspäivää" että kyllä ne saa luvan riittää.

ap sanoi että tämä oli jäävuoren huippu- että on mutakin aihetta :/

Kovasti voimia vain ap:lle :hug:
Mulla mies on tehny saman tempun, lisäksi lähtenyt dokaamaan mun nukkuessa, aihettu kännäämisellä kymmenien tuhansien laskut ja ainiin, pettänytkin se on :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No voi se jäädä reissullekin, mutta suurin ongelma on sen kanuunan kanssa, eli ei kykene lasta hoitamaan fyysisesti ja kun sen ei hermot pidä sitten yhtään krapulapäivinä, eli pelko siitä, että hertsaa "vähän liian rajusti" tuolle uhmikselle, on aikamoinen...

Höh, en mäkään uskaltaisi jättää lasta kotiin tuollaisen kanssa :/

Musta tuo on aika painava syy, kun ryyppääminen menee oman lapsen edelle. Musta tuo ei ole normaalia käytöstä edes idiootelta miehiltä.

Kuten sanoin, tässä on ollut muutakin syytä, mutta tämä "kruunasi" kaiken! Ja se, että hän tekee sen yht' äkkiä lupaa kysymättä ( Lue: veti illan autotallissa kaljaa ja tuli vaan vaatteet vaihtamaan sisälle ennen lähtöä, eli en tiennyt edes että otti sitä kaljaa känniin asti ). Asia oliskin ollu eri, jos olis sanonu, että on lähdössä / voiko mennä ja saanko hoitajan lapselle, mutta tällanen peli ei ole normaalia ja hyväksyttävää!! Kiva soitella vappuna ja vielä "vasta" illalla yhdeksän aikoihin hoitajaa lapselle, että pääsee töihin.

No tota. Eikös ap sanonut että tämä on VIIMEINEN niitti? Eli ei ole ainoa syy? Ja mun mielestä ei ole normaalia mieheltä tuollainen käytös, ei todellakaan. Oli vittu vappu, joulu tai juhannus.

Ai että normaalia. Ei tosiaan. Meillä olis lähteny lätkimään eka kerrasta, olis sitte ollu joulu, vappu tai juhannus. Taikka tavallinen viikonloppu. Ei helv., jos jotain sovitaan, niin sitä ei viinalla pilata!

Mä olen rehellisesti sanottuna hyvin pahoillani kaikkien teidän naisten puolesta, joiden mielestä tuollainen käytös on ihan tavanomaista ja normaalia perheessänne. Ei olisi meillä , ei!

Itse asiassa vielä vähemmän hyväksyttävää vetää kännit vappuna tai jouluna.. nehän on myös lasten juhlia jotka monet vanhemmat pilaa itsekkäästi ryyppäämällä.

Mä olen rehellisesti sanottuna hyvin pahoillani kaikkien teidän naisten puolesta, joiden mielestä tuollainen käytös on ihan tavanomaista ja normaalia perheessänne. Ei olisi meillä , ei!

Ei tarvitse mun puolestani ainakaan olla pahoillaan...mun mies on kotona.

Palaan vaan kertomaan, että todellakin kimpsut ja kampsut lähti tänään eri osoitteisiin. Ei riittänyt, että vain kännäsi, vaan rupes vielä aamupvällä riehumaan kotona ja hajottamaan paikkoja ja yritti käydä vielä minunkin päälle - lapsen nähden! Eli todellakaan en olisi voinut lasta kotiin jättää ja turha on tulla jatkossa vinkumaan paljon tapaamisiakaan... :( V**taa vaan niin rankasti, kun suurin piirtein tulivat lapsen ( n. 3v uhmis ) kanssa toimeen ja lapsi kuitenkin kaipaa isäänsä, vaikka se on tuollanen idiootti. Toivottavasti ei nyt saanut mitään traumoja vielä tuosta esityksestä, jonka joutui näkemään...

Mutta toivottavasti muiden vappu on mennyt paremmin! Itse kaadun sänkyyn nyt, kun ei sitten sattuneesta syystä tullut nukuttua kunnolla...

Yhteistyössä