joo kuuntelinki et ohho!! ja ukko pyörällä liikentees! :/Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:lahessa TUUUULEEEEEEEE hieman.
nyt meidänkin kulmilla jo vähän tuulee.. mut mun mielest sit vast myrskyää kun katto meinaa lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:No kyllä täällä tuulee puuskissa niin et puut taipuu ja matto meinas lähtee partsilta että aika navakalta näyttää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no en nyt sanois.. tai sitte mun odotukset myrskyn suhteen on taas liian suuret.Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Kaakonkulmalla tuulee navakasti :wave: yltyy vaan :attn:
No kyllä täällä rannikolla tuulee oikeesti kovaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:nyt meidänkin kulmilla jo vähän tuulee.. mut mun mielest sit vast myrskyää kun katto meinaa lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:No kyllä täällä tuulee puuskissa niin et puut taipuu ja matto meinas lähtee partsilta että aika navakalta näyttää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no en nyt sanois.. tai sitte mun odotukset myrskyn suhteen on taas liian suuret.Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Kaakonkulmalla tuulee navakasti :wave: yltyy vaan :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:No kyllä täällä rannikolla tuulee oikeesti kovaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:nyt meidänkin kulmilla jo vähän tuulee.. mut mun mielest sit vast myrskyää kun katto meinaa lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:No kyllä täällä tuulee puuskissa niin et puut taipuu ja matto meinas lähtee partsilta että aika navakalta näyttää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no en nyt sanois.. tai sitte mun odotukset myrskyn suhteen on taas liian suuret.Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Kaakonkulmalla tuulee navakasti :wave: yltyy vaan :attn: