Mun ukko herää kanssa samaan aikaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Nukkumassa. Herää töihin klo 04.35 :|
SamoinAlkuperäinen kirjoittaja HEH:PEESI!!Alkuperäinen kirjoittaja ake:Taksissa, töissä
Raukat Kaameeta olis noin aikaseen herätä, joskus ennen menin vasta nukkumaan tuohon aikaan...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun ukko herää kanssa samaan aikaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Nukkumassa. Herää töihin klo 04.35 :|
Oijoi, lapsi kipeänä. Mikä teidän lapsella on?Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:sairaalassa keskimmäisen (3v) lapsen kanssa yötä. Onneksi voidaan vaihtaa vuoroja..
No sillä alkaa kesäloma huomisen jälkeen =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Raukat Kaameeta olis noin aikaseen herätä, joskus ennen menin vasta nukkumaan tuohon aikaan...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun ukko herää kanssa samaan aikaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Nukkumassa. Herää töihin klo 04.35 :|
Niin minäkin - kotitöissä!Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No sillä alkaa kesäloma huomisen jälkeen =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Raukat Kaameeta olis noin aikaseen herätä, joskus ennen menin vasta nukkumaan tuohon aikaan...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun ukko herää kanssa samaan aikaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Nukkumassa. Herää töihin klo 04.35 :|
Mä taas saan raataa koko kesän töissä :kieh:
Helppoa hommaa noi kotityöt vielä on verrattuna siihen mitä mun työ on :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Niin minäkin - kotitöissä!Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No sillä alkaa kesäloma huomisen jälkeen =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Raukat Kaameeta olis noin aikaseen herätä, joskus ennen menin vasta nukkumaan tuohon aikaan...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun ukko herää kanssa samaan aikaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Nukkumassa. Herää töihin klo 04.35 :|
Mitäs hommaa sinä teet?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Helppoa hommaa noi kotityöt vielä on verrattuna siihen mitä mun työ on :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Niin minäkin - kotitöissä!Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No sillä alkaa kesäloma huomisen jälkeen =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Raukat Kaameeta olis noin aikaseen herätä, joskus ennen menin vasta nukkumaan tuohon aikaan...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun ukko herää kanssa samaan aikaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Nukkumassa. Herää töihin klo 04.35 :|
No voi olla et syksyllä jään pariksi kuukaudeksi kotiin =)
Tehdasorja oon :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Mitäs hommaa sinä teet?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Helppoa hommaa noi kotityöt vielä on verrattuna siihen mitä mun työ on :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Niin minäkin - kotitöissä!Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No sillä alkaa kesäloma huomisen jälkeen =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Raukat Kaameeta olis noin aikaseen herätä, joskus ennen menin vasta nukkumaan tuohon aikaan...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun ukko herää kanssa samaan aikaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Nukkumassa. Herää töihin klo 04.35 :|
No voi olla et syksyllä jään pariksi kuukaudeksi kotiin =)
Ööh tota 2x5min ja ruokis 20min ja sulla ei todellakaan ole edes hajua minkälaista työtä se onAlkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Bad Virgin
No mutta onhan sulla siellä kuitenkin lakisääteiset kahvi- ja ruokatunnit, eiks jee?
Sori.