No mitäs teillä nyt tapahtuu? Mitä perheenjäsenet tekevät parhaillaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Meillä mies istuu koneellaan ja pelaa kaverinsa kanssa jotain..
koululaiset on pihalla..
vauva nukkuu..
Itse istun koneella ja suunnittelen yhtä esitettä..
Koira nukkuu..
kissa nro 1 on syömässä
kissa nro 2 nukkuu
kissa nro 3 "ei mitään hajua" :D

Mies lähdössä navettaan, vanhin lapsi (19 v) on kaverin mökillä, 16v kutoo lapasia ja 11v ja 7v pelaavat tableteillaan jotka pukki toi. Illalla ois lasten serkun 12 vuotis synttärit.

Mies töissä
Minä siivoilen/järjestelen paikkoja ja teen ruokaa (ja nyt tauolla koneella)
esikoinen varmaan koneella (omassa huoneessa)
toiseksi vanhin kaverin kanssa huoneessaan (hihittelyä kuuluu)
kolman, neljäs ja viides pelaa lautapeliä.
lemmikkejä ei näy, pötköttävät kuka missäkin.

vitsit että on pimeetä....ollu koko päivän...

Itse istun sohvalla, selaan palstaa + katson telkkaria sivusilmällä. Mies katsoo jotain sarjaa työhuoneessaan. Poika 18v tuli katsomaan mun kanssa telkkaria (odottelee ruokaa) ja nukahti toiselle sohvalle. Koira intoilee kermaviilipurkin kanssa (sai jämät).

Lisätään vielä, että tuo lapsonen tuli tuohon sohvalle kysyttyään multa facessa, että olisko ruokaa ja vastasin, että kohta olis. :D Omassa huoneessaan siis oli, tuossa peräti ehkä 4 metrin päässä.

Miehen siskolla istun sohvalla ja selailen kännykkää jutustellen samalla miehen siskon kanssa, mies pötköttelee vauvan kanssa sängyllä ja esikoinen selailee tädin valokuvia :) sulatellaan mäkkikaistan antimia.

Esikoinen etsii jotain kulhoa keittiön kaapista, kuopus piirtää karttaa, mies makaa sohvalla ja rapsuttaa koiraa, minä surffailen netissä toisella sohvalla. Koiranpentu makaa joulukuusen vieressä ja katselee mitä keittiössä puuhataan, toinen koira seisoo rapsuteltavana. Kissat nukkuvat luultavasti sängyillä.

Mie paistan pasteijoita, mies pelaa pleikkarilla ja kissat nukkuu.

Vauva nukkuu kuistissa, vanhempi kissa istuu sen vieressä kaiteella ja "vartioi". Mies tekee ruokaa ja muksu huoneessaan laulaa jotain ja leikkii legoilla. Minä yritin äsken nukkua, huonolla menestyksellä joten istahdin nojatuoliin tuvan nurkkaan koneen kanssa.

Unohtui toinen kissa. Se tuli vartti sitten likomärkänä sisälle ja paineli takan päälle nukkumaan.

Viimeksi muokattu:
Mies syö, lapsi nro 1 on tulossa kohta käymään, lapsi nro 2 on kotonaan toipumassa eilisestä, lapsi nro 3 kävi hakemassa auton ja lähti jonnekin.

Minä lojun sohvalla läppäri sylissä, kissa lojuu sohvan toisessa päässä ja nukkuu. Mies yrittää nojatuolissa pysyä hereillä ja kuunnella urheilua.

Asumme keskenämme. Meillä on aikuisia lapsia. Luullakseni miehen aikuinen poika 38 v potee dagen efteriä, miehen tytär on luultavasti lastensa kanssa jossain kyläilemässä, minun vanhempi tytär on töissä, ja nuorempi tytär syömässä kavereidensa luona.

Lapset reissussa, todennäköisesti tällä hetkellä tulossa mäestä mökille päin.

Mies makoilee sohvalla, katselee Discovery Worldiä.

Lemmikit nukkuu, yksi makoilee päälläni.

Yhteistyössä