On tuosta jo jokunen viikko sitten kun näin unen, jossa rotta kulki ohitseni lattialla...mitään muuta en sitten muistakaan koko unesta. Tuo rotta vaan jäi mieleen vaivaamaan...LÖytyiskö sille jotain tulkintaa?
Ei, näin vaan että lattialla juoksi iso rotta, joka ei reagoinut minuun mitenkään... Joku on kyllä aiemmin ollut epärehellinen minua kohtaan (asia on menossa oikeuteen asti) mutta jo kauemman aikaa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Kirjassa seisoo:
-Joku yrittää olla epärehellinen sinua kohtaan. Toisen tulkinnan mukaan huonot uutiset rasittavat mieltäsi.
Tekikö se rotta mitään? esim. puri, hyökkäsi jne?
Jos rotta ei tehnyt kerran mitään niin tulkitsisin sen noin...Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Ei, näin vaan että lattialla juoksi iso rotta, joka ei reagoinut minuun mitenkään... Joku on kyllä aiemmin ollut epärehellinen minua kohtaan (asia on menossa oikeuteen asti) mutta jo kauemman aikaa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Kirjassa seisoo:
-Joku yrittää olla epärehellinen sinua kohtaan. Toisen tulkinnan mukaan huonot uutiset rasittavat mieltäsi.
Tekikö se rotta mitään? esim. puri, hyökkäsi jne?
Minäkin näin kahtena yönä unessa valtavan ison rotan ja unessa pyysin tappamaan sen, mutta kukaan ei tappanut. Mitäköhän tarkoittaa?Itsekin olen nähnyt rotasta unta, pelästyin sitä ihan kamalasti, ja ei ollu mikää piei vaan todella iso!
Sitten sinä unessa ystäväni tappoi sen tai ainakin häät pois....
mitä se voisi tarkoittaa???