No mitäs rotta unessa sitten tarkoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Kirjassa seisoo:
-Joku yrittää olla epärehellinen sinua kohtaan. Toisen tulkinnan mukaan huonot uutiset rasittavat mieltäsi.
Tekikö se rotta mitään? esim. puri, hyökkäsi jne?
Ei, näin vaan että lattialla juoksi iso rotta, joka ei reagoinut minuun mitenkään... Joku on kyllä aiemmin ollut epärehellinen minua kohtaan (asia on menossa oikeuteen asti) mutta jo kauemman aikaa sitten.

 
suoraan unikirjasta:

ROTTA on paha eläin koska se levittää tauteja ja pesiytyy taloihin syöden salaa elinvoimaa.
Rotassa symboloituu kaikki vastenmielinen - oli se sitten fyysistä, henkistä tai sukupuolista.
Usien petolliset ystävät kätkeytyvät rotan hahmoon. Ne jättävät hukkuvan laivan (unennäkijän) selviytymään sielunhädästä.
Rotta on tuhoava ja siksi Kauhea Äiti.
Rotta voi edustaa myös syyllisyydentunteita jostakin todesta tai kuvitellusta pahasta teosta.
Rotta symboloi myös pelkoa oman tai läheisen terveyden menettämisen suhteen.
Rotta unessa voi tarkoittaa myös pelkoa, että onni kääntyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Kirjassa seisoo:
-Joku yrittää olla epärehellinen sinua kohtaan. Toisen tulkinnan mukaan huonot uutiset rasittavat mieltäsi.
Tekikö se rotta mitään? esim. puri, hyökkäsi jne?
Ei, näin vaan että lattialla juoksi iso rotta, joka ei reagoinut minuun mitenkään... Joku on kyllä aiemmin ollut epärehellinen minua kohtaan (asia on menossa oikeuteen asti) mutta jo kauemman aikaa sitten.
Jos rotta ei tehnyt kerran mitään niin tulkitsisin sen noin...
Siis epärehellisyyttä ja/tai huonot uutiset :snotty:
 
kettu87
Itsekin olen nähnyt rotasta unta, pelästyin sitä ihan kamalasti, ja ei ollu mikää piei vaan todella iso!
Sitten sinä unessa ystäväni tappoi sen tai ainakin häät pois....
mitä se voisi tarkoittaa???
 
Iina76
Itsekin olen nähnyt rotasta unta, pelästyin sitä ihan kamalasti, ja ei ollu mikää piei vaan todella iso!
Sitten sinä unessa ystäväni tappoi sen tai ainakin häät pois....
mitä se voisi tarkoittaa???
Minäkin näin kahtena yönä unessa valtavan ison rotan ja unessa pyysin tappamaan sen, mutta kukaan ei tappanut. Mitäköhän tarkoittaa?
Anoppini näki muutoin samanlaisen unen, mutta tuttava tappoi unessa rotan. Unesta vain lyhyen ajan kuluttua hänellä todettiin syöpä, joka sitten johti leikkaukseen ja pitkiin sytostaattihoitoihin.
 
Hiirenloukku
Nyt on pakko kirjottaa, näin nimittäin itse ihan vasta unessani (tämä on vaivannut minua) todella paljon muistaakseni kissoja ja tai koiria ellei molempia mutta niitä oli paljon ja ne oli ystävällisiä ja minä rapsuttelin niitä kunnes ne yhtäkkiä muuttuivat kissaakin isommiksi mustiksi rotiksi jotka hyökkäsivät agressiivisesti kimppuun o_O yritin taistella muttaei niille mittää mahtanu ku nii isoja ja vahvoja olivat ja jyrsivät minua. Uni taisi kuitenki loppua lyhyeen tosin ruumiiksi siinä varmaan olisi päätynyt. Ja se oli todella realistisen tuntoista-
 
vierailija
Rotta: Joku henkilö joka on mielessäsi aiheuttaa pettymyksen sinulle ja satuttaa sua vahvasti. Voi olla että menetät jonkun henkilön koska hän on loukannut sinua joko henkisesti tai fyysisesti.
 

Yhteistyössä