NO MITÄ MUSSUT!?!!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
Eipä tässä ittelle kummempia. Iski kaamia paniikki äsken. Soittelin kebabia joku hetki sitten ja äsken se sitten toi tilauksen. Olin pistänyt oven takalukkoon ja en tietenkään saanut sitä auki ilman avaimia. Kymmenen minuuttia se seiso tuolla oven takana kun minä yritän ettiä niitä helvetin nykkeleitä, huutelin sille että ei hermostu, kohta ne varmasti löytyy! Onneksi se ei ollut se oikein kiva, nuori ja komea kundi :whistle:

Just niin tärkeä asia jakaa teidän kanssa kuten kivikokoelmani esitteleminen.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mitäs tässä kuule, mies pakotti menemään lääkäriin ja sinne lähtöä odottelen. Vähän on niin ku huimannut tässä viikon, että ei pysty autolla ajamaan :(
Ehtiskö sun sapuskat kylmetä ihan huonoiks :hug:

Nooooh!!! :( :( :hug: Millai se huimaa? Onko sellanne voimakas tuntemus? Kauhia :hug: Voi vaan kuvitella millanen olo voi olla, huimaaminen ei ole kivaa, varsinkaan jos se jatkuu viikonkin!
Kyllä mun eväät oli vielä ihan lämpöiset, elä siittä murehi, huimaa pian enemmän :) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Mitäs tässä kuule, mies pakotti menemään lääkäriin ja sinne lähtöä odottelen. Vähän on niin ku huimannut tässä viikon, että ei pysty autolla ajamaan :(
Ehtiskö sun sapuskat kylmetä ihan huonoiks :hug:

Nooooh!!! :( :( :hug: Millai se huimaa? Onko sellanne voimakas tuntemus? Kauhia :hug: Voi vaan kuvitella millanen olo voi olla, huimaaminen ei ole kivaa, varsinkaan jos se jatkuu viikonkin!
Kyllä mun eväät oli vielä ihan lämpöiset, elä siittä murehi, huimaa pian enemmän :) :D

No se alkoi keskiviikkona ja ihan ku ois pikkusen juovuksis. Päätä kun liikuttelee, ei meinaa katse pysyy peräs... joku tasapainojuttu taitaa olla kysees. Muuten tää ei oo paha mut autossa meinaa tulla ylös ja kotona kävelles törmäilee... oon vähän vitkutellut, näin jo painajaisia lannepistosta ja MRI:sta... tieto luo tuskaa. Mutt kohtahan se aika jo on, että toivottavasti saan vastauksia tolta omalta lääkäriltäni.

No se alkoi keskiviikkona ja ihan ku ois pikkusen juovuksis. Päätä kun liikuttelee, ei meinaa katse pysyy peräs... joku tasapainojuttu taitaa olla kysees. Muuten tää ei oo paha mut autossa meinaa tulla ylös ja kotona kävelles törmäilee... oon vähän vitkutellut, näin jo painajaisia lannepistosta ja MRI:sta... tieto luo tuskaa. Mutt kohtahan se aika jo on, että toivottavasti saan vastauksia tolta omalta lääkäriltäni.

Kerro sit mitä se sanoi, toivottavasti oikea syy selviää ja saat oikeaa hoitoa!

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Kiitti :wave: Haluan sitten jonkun todella mauttomasti tuunatun :attn: :attn:

Ei sulta kysytä!! :kieh: :saint: Missä muut akat on? Vai enx mie oo tarpeex mussu tekemään tällasta avausta! :kieh:

Hei, kuka tietää noista venyttämisistä? Haluan kieleen 6mm paksun krun, mutta mistä alkaa :xmas:

Mä odotan, et joku tulis asentamaan mun tulostimen ja skannerin toimintaan.
Tää p**kele pyytää' jotain asennuslevykkeitä ja ei mulla semmosia oo!
Ajuriapajalta ei löydy tohon toiseen masiinaan, toiseen löytyy, mut silti ei toimi :headwall:
Sitäpaitsi alkaa rakentaa paniikkia kroppaan, mut mä epäilen, ettei mun virustorjunta oo ajantasalla |O

Nyt sitten tultiin sielt lääkärist.
En voi olla kehumatta kyllä mein tk:ta... aamul soitin vähän vail 11 ja ja 15.45 oli aika, oma lääkärini otti vastaan, hoitanut mua kaikessa ajokortti tarkastuksesta asti.

Diagnoosi: vasen tasapainoelin on tod.näk tulehtunut. Määräs Stemetil'a ja huomiseksi varmuuden vuoks myös kuutamoröntgenin... jos on poskiontelois jotain kun oli kauan flunssa. Huomen menen suoraan kuvauksesta kuvat mukanani tonne tk:n ja hän lupas ne heti kattoa kun menen. Lohdutti ja sanoi, että ei ole aivoperäistä... mies nauroi, että mun aivoista ei sit vielkään mitään löydetty ;)
Ja sitten....Kahteen viikkoon en ainakaan saa ajaa autoa :'( Sit lääkäri sanoi, että huomen antaa mulle kontrollia varten puhelinajan, eli sen koska hän sitten soittaa mulle ja kysyy onko mun oireet parantuneet.

Yhteistyössä