T
tuplien äiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuplien äiti:Mä olen lukenut siitä tyypistä netistä, ja sen verran oli tosiaan ennakkotietoa että oli ihan tarkoituksella hankkiutunut raskaaksi niin että syntyy useampi vauva. Se on se mitä tässä tuomitsen, enkä ole dokkaria katsonut, mielestäni ei edes tarvitse.
En halua tukea tuollaisen ihmisen toimintaa edes katsomalla hänestä tehtyjä dokumentteja. Koska mun mielestä tuossa ei voi olla mistään muusta kyse kuin huomiohakuisuudesta.
Vai että ihan netistä olet TIETOA lukenut? Tuo kahdeksikko oli vahinko, ei pitänyt tulla niin montaa joten kannattaa uskoa kaikki mitä netissä sanotaan.
Dokumenttiko kertoi sitten täydellisen totuuden asiasta? Minä olen sitä mieltä että useamman kuin kahden alkion siirtoja ei pitäisi tehdä lainkaan. Kaikki kolmosetkin syntyvät sektiolla ja niin pienillä viikoilla että mahdollisuudet keuhko jne ongelmiin ovat olemassa vaikka ei ole tarkoitus. Kahdeksan vauvaa syntyy todennäköisesti vielä aiemmin kuin kolmoset?
Teidän mielestä tuo on siis ihan kannatettavaa ja hyväksyttävää toimintaa?
Nainenhan rahastaa ihan täysillä nyt näillä ihmelapsillaan.