D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ulkopuolisten pitäisi muistaa, että vainoaminen ja haukkuminen julkisesti loppupeleissä vaikuttaa eniten lapsiin. jos lapsia halutaan suojella niin sellainen käytös pitäisi lopettaa.
Mitä mieltä olen hänestä? Hoitaa lapsensa ja itseään siinä sivussa. Varmasti on monessa asiassa parempikin äiti kuin moni meistä.
Alkuperäinen kirjoittaja hullu muija:No, vietti 5-10 minsaa päivässä jokaisen lapsen kanssa "laatuaikaa". Sääliksi käy. Kyllä mä ainakin tässä pystyn paremmaksi pistämään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ulkopuolisten pitäisi muistaa, että vainoaminen ja haukkuminen julkisesti loppupeleissä vaikuttaa eniten lapsiin. jos lapsia halutaan suojella niin sellainen käytös pitäisi lopettaa.
Mitä mieltä olen hänestä? Hoitaa lapsensa ja itseään siinä sivussa. Varmasti on monessa asiassa parempikin äiti kuin moni meistä.
Juuri näin! :flower:
Mä en ymmärrä että mitä järkyttävää tuolla oli. Handlasi homman paremmin varmasti moni palstalainen joilla 1 tai 2 lasta. Mutta AINAHAN ihmisillä täytyy arvostella, varsinkin jos kyseessä sievä ja hyvin säilynyt tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ulkopuolisten pitäisi muistaa, että vainoaminen ja haukkuminen julkisesti loppupeleissä vaikuttaa eniten lapsiin. jos lapsia halutaan suojella niin sellainen käytös pitäisi lopettaa.
Mä en ymmärrä että mitä järkyttävää tuolla oli. Handlasi homman paremmin varmasti moni palstalainen joilla 1 tai 2 lasta. Mutta AINAHAN ihmisillä täytyy arvostella, varsinkin jos kyseessä sievä ja hyvin säilynyt tyttö.
Kai nyt olikin hyvin "säilynyt" kun raskauden jälkeen on kaikki leikkaamalla kursittu kokoon, vatsa ja rinnat...
Alkuperäinen kirjoittaja hullu muija:No, vietti 5-10 minsaa päivässä jokaisen lapsen kanssa "laatuaikaa". Sääliksi käy. Kyllä mä ainakin tässä pystyn paremmaksi pistämään.
Alkuperäinen kirjoittaja tuplien äiti:En ole katsonut dokumenttia, mutta aika huomiohakuinen täytyy olla että tahallaan ottaa riski noin monen vauvan raskaudesta ja synnytyksestä. Minä ymmärsin että monikkoraskautta on tässä ihan tarkoituksella lääkityksellä haettu.
Jo kaksosraskaus on kuitenkin riski lasten sekä äidin terveydelle niin en ymmärrä.
Miten voi sitäpaitsi huomioida kahdeksaa vauvaa yksinhuoltajana? Mulla teki jo kaksosten kanssa tiukkaa että sai syliteltyä tarpeeksi molempia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ulkopuolisten pitäisi muistaa, että vainoaminen ja haukkuminen julkisesti loppupeleissä vaikuttaa eniten lapsiin. jos lapsia halutaan suojella niin sellainen käytös pitäisi lopettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuplien äiti:En ole katsonut dokumenttia, mutta aika huomiohakuinen täytyy olla että tahallaan ottaa riski noin monen vauvan raskaudesta ja synnytyksestä. Minä ymmärsin että monikkoraskautta on tässä ihan tarkoituksella lääkityksellä haettu.
Jo kaksosraskaus on kuitenkin riski lasten sekä äidin terveydelle niin en ymmärrä.
Miten voi sitäpaitsi huomioida kahdeksaa vauvaa yksinhuoltajana? Mulla teki jo kaksosten kanssa tiukkaa että sai syliteltyä tarpeeksi molempia.
Et edes katsonut ja silti tulet arvostelemaan. Okei.
Alkuperäinen kirjoittaja tuplien äiti:Mä olen lukenut siitä tyypistä netistä, ja sen verran oli tosiaan ennakkotietoa että oli ihan tarkoituksella hankkiutunut raskaaksi niin että syntyy useampi vauva. Se on se mitä tässä tuomitsen, enkä ole dokkaria katsonut, mielestäni ei edes tarvitse.
En halua tukea tuollaisen ihmisen toimintaa edes katsomalla hänestä tehtyjä dokumentteja. Koska mun mielestä tuossa ei voi olla mistään muusta kyse kuin huomiohakuisuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuplien äiti:Mä olen lukenut siitä tyypistä netistä, ja sen verran oli tosiaan ennakkotietoa että oli ihan tarkoituksella hankkiutunut raskaaksi niin että syntyy useampi vauva. Se on se mitä tässä tuomitsen, enkä ole dokkaria katsonut, mielestäni ei edes tarvitse.
En halua tukea tuollaisen ihmisen toimintaa edes katsomalla hänestä tehtyjä dokumentteja. Koska mun mielestä tuossa ei voi olla mistään muusta kyse kuin huomiohakuisuudesta.
Vai että ihan netistä olet TIETOA lukenut? Tuo kahdeksikko oli vahinko, ei pitänyt tulla niin montaa joten kannattaa uskoa kaikki mitä netissä sanotaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tuplien äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuplien äiti:Mä olen lukenut siitä tyypistä netistä, ja sen verran oli tosiaan ennakkotietoa että oli ihan tarkoituksella hankkiutunut raskaaksi niin että syntyy useampi vauva. Se on se mitä tässä tuomitsen, enkä ole dokkaria katsonut, mielestäni ei edes tarvitse.
Vai että ihan netistä olet TIETOA lukenut? Tuo kahdeksikko oli vahinko, ei pitänyt tulla niin montaa joten kannattaa uskoa kaikki mitä netissä sanotaan.
Kuuden alkion siirto ei ole sen vastuullisempaa kuin kahdeksan.