No minäkin sitten kyselen nimistä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masuilija.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko siinä jotain pahaa? Olen miettinyt jo ennen raskauttakin näitä nimiä !

Oo, sama juttu, olen miettinyt nimiä ennen kuin nimettävästä on mitään tietoa... Ja sitten raskauden aikana vielä suuremmalla innolla. Mutta pari kertaa on käynyt niin että pitkään mietitty, oikein ihana nimi ei sitten vaan millään tunnu sopivan sille henkilölle, joka sieltä sitten tulee! Ja ei kun alusta miettimään... Mutta ei se haittaa, aina on kiva miettiä nimiä:)

Oo, sama juttu, olen miettinyt nimiä ennen kuin nimettävästä on mitään tietoa... Ja sitten raskauden aikana vielä suuremmalla innolla. Mutta pari kertaa on käynyt niin että pitkään mietitty, oikein ihana nimi ei sitten vaan millään tunnu sopivan sille henkilölle, joka sieltä sitten tulee! Ja ei kun alusta miettimään... Mutta ei se haittaa, aina on kiva miettiä nimiä:)

Niinhän siinä voi käydä. Meillä oli alkuraskaudessa jo tämän pojan nimi valittu ja näyttää kyllä aivan Eelikseltä.

Mulla samanniminen kuopus ja olen ajatellut tulevalle lapselle nimeksi Niilaa. Tai Niiloa, se vain on turhan yleinen nimi. Ehkä Toivo sopisi myös.

Eellä on tosi vähän hyviä nimiä, tai sellaisia joista itse pitäisin. Ehkä Einari.

Mun mielestä Eemi ei sovi aikuiselle miehelle.. tai siis se on semmonen lässytys- ja hellittelynimi. Eemi-vauva ois tosi söpö,mutta en vaan osaa kuvitella sitä jollekin LVI-asentajalle. Samaa sarjaa kuin esim. Jassiina tai Mico.

Yhteistyössä