Meillä siis tulossa toinen lapsi. Pojan nimi on Eelis ja olemme ajatelleet että jos siskon saa niin olisi Elsa ja jos veli tulee niin Eemi taikka Elmo. Olisiko muita nimi ehdotuksia? Ja miltä nämä kuulostaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Elsa on ihan kiva.
Eemi ja Elmo on minusta tosi tylsiä etenkin Eeliksen veljelle.
Tytölle Eevi, Elisa, Elina tai Elena. Ja ihan hyvältä kuulostaa nuokin.
Etkös sä oo jollain viikolla 4+ vasta?
Aika aikasin mietit nimiä.
Noilla kriteereillä en mitäänMitä sitten ehdottaisit pojalle? Nimen kriteerit on, että suomalainen ja alkaa E-kirjaimella ja rimmaa Eelikseen !
Elmo on kyllä ihana nimi, Elmeri myös.
Noilla kriteereillä en mitään. En henk.koht. pidä siitä että sisarusten nimien pitää rimmata toistensa kanssa ja alkaa samalla kirjaimella. Lapset on jokainen kuitenkin omia yksilöitään eivätkä sisarustensa kanssa sievästi rimmaavia jatkumoita.
Onko siinä jotain pahaa? Olen miettinyt jo ennen raskauttakin näitä nimiä !
Eelis ja Eemeli / Elmeri / Aatos? =)
Eelis ja Elmiina / Ellen / Amanda?
Noilla kriteereillä en mitään. En henk.koht. pidä siitä että sisarusten nimien pitää rimmata toistensa kanssa ja alkaa samalla kirjaimella. Lapset on jokainen kuitenkin omia yksilöitään eivätkä sisarustensa kanssa sievästi rimmaavia jatkumoita.
Tuo jonkun ehdottaman Elia on kiva.
Evert-nimestä tykkään myös.
Ja Einari on minusta söpö, samoin Eino. Elmosta mulle tulee mieleen vain se tv-hahmo, ja Eemi on jotenkin nössö (Eemil olisi parempi, tosin Eelis ja Eemil on mun makuun ihan liian Tiku ja Taku).
Elmiina-nimi on ollut ehdolla meidän tytölle, tosin muodossa Elmina.
Elissa on yksi e-alkuinen tytön nimi josta tykkään hirmuisesti.