No miltäs teidän keittiöissä näyttää? Näytä kuva!

essi
katoin nelosen nettitv:stä remonttiohjelmaa, jossa pariskunta teki keittiökaapit yhdessä ja asensi ne. Mulla tuli ihan hirvee kuume uudelle keittiölle. Meillä on niin paska keittiä typerine 80-luvun kaariovineen, että ne sais lähteä. En kehtaa näyttää meidän keittiöstä kuvaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
katoin nelosen nettitv:stä remonttiohjelmaa, jossa pariskunta teki keittiökaapit yhdessä ja asensi ne. Mulla tuli ihan hirvee kuume uudelle keittiölle. Meillä on niin paska keittiä typerine 80-luvun kaariovineen, että ne sais lähteä. En kehtaa näyttää meidän keittiöstä kuvaa :(
Ei tarkoitus ole esitellä priimakeittiöitä vaan sitä omaa kodin sydäntä =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
[/URL]

vanha kuva tai siis verhot yms. on vaihdettu jo ton jälkeen..
Ihana keittiö! :)

Haluaisin tuollaisen. Ainoa mitä itse muuttaisin, niin ostaisin jonkun värisen maton, pöytäliinan ja verhot. Esim. turkoosi, punainen tai lime. Sopisi kauniisti noiden ruskeiden kanssa.

hienä keittiö
[quote="piprane ema
[/URL]

vanha kuva tai siis verhot yms. on vaihdettu jo ton jälkeen..[/quote]

Heh,meillä on samanlaisia siniruutuisia pyyhkeitä.Kurkkasin profiiliisi niin asutaankin samoilla seuduilla =) Liekö käyty ostoksilla samassa kaupassa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hienä keittiö:
[quote="piprane ema
[/URL]

Heh,meillä on samanlaisia siniruutuisia pyyhkeitä.Kurkkasin profiiliisi niin asutaankin samoilla seuduilla =) Liekö käyty ostoksilla samassa kaupassa ;)[/quote]

Saattaapi olla :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

säilytä kahvi jääkaapissa..muuten nätti keittiö
[/quote]

ai miks pitäs säilyttää jääkaapissa? Ihan hyvänä on tossa tupperin tiiviissä purkissa säilyny sen mitä tarvii ku sitä kuitenki kuluu aika tavalla..

vieras

ai miks pitäs säilyttää jääkaapissa? Ihan hyvänä on tossa tupperin tiiviissä purkissa säilyny sen mitä tarvii ku sitä kuitenki kuluu aika tavalla..[/quote]

kahvissa on rasvaa :) suositellaan et säilytettäs jääkaapissa.ihan voi lukea netistä et en sanonu haastaakseni riitaa

Alkuperäinen kirjoittaja koko:
Jos toi ap keittiö oli sekamelska... niin meidän on varmaan kaatopaikka!
Hih, samoilla linjoilla. Tiskit tiskaamatta ja lattialla hujanhajan kaikki mahdolliset muoviastiat ja -kipot. Tytöllä oli oma keittoleikki menossa. ;)

Mä voisin ottaa minkä tahansa kettiön täältä ilomielin. Ovat suurempi ilo silmälle kuin tuo meidän oma...

ai miks pitäs säilyttää jääkaapissa? Ihan hyvänä on tossa tupperin tiiviissä purkissa säilyny sen mitä tarvii ku sitä kuitenki kuluu aika tavalla..
kahvissa on rasvaa :) suositellaan et säilytettäs jääkaapissa.ihan voi lukea netistä et en sanonu haastaakseni riitaa

[/quote]

juu en mä sitä pahalla ottanukkaan, mutta en oikeesti tunne ketään, joka säilyttää kahvia jääkaapissa niin ollu kuullukkaan moisesta..

Yhteistyössä