Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Johdot vois tosiaan laittaa piiloon. jännä oli nähdä lankapuhelin, en muista missä oisin sellasen viimeks jonkun kotona nähny.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Keittiö ok, olkkari ei iske, paitsi ehkä matto.
Mulla on vihasuhde Sotka, Isku, Masku ym. lastulevyisiin olkkarimodulihyllyihin. Ja sit ehkä liikaa roinaa seinillä.
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Ihan erinäköinen sisustus kuin olisin olettanut meriannalla olevanMulla ei siis ole ainakaan sen sortin ennustajanlahjoja
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mä rakastan kaikkea roinaa seinillä, niitä on joka huoneessa, makkareitten kuvia en viitsi laittaa, mutta roinaa löytyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja o ou:aivan kamalaa....
peesi! Söhvasänky ja valaisin jees, muuten ihan yökkis...Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Keittiö ok, olkkari ei iske, paitsi ehkä matto.
Mulla on vihasuhde Sotka, Isku, Masku ym. lastulevyisiin olkkarimodulihyllyihin. Ja sit ehkä liikaa roinaa seinillä.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Ihan erinäköinen sisustus kuin olisin olettanut meriannalla olevanMulla ei siis ole ainakaan sen sortin ennustajanlahjoja
aijaa...kumminkin kaikki jotka täällä on käyneet on sanoneet että ihan mun näköinen kämppä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mä rakastan kaikkea roinaa seinillä, niitä on joka huoneessa, makkareitten kuvia en viitsi laittaa, mutta roinaa löytyy![]()
Kuinkahan tylsä mun koti sun mielestä mahtais olla? yritän vältellä tavaroita parhaani mukaan, lähinnä tosin siitä syystä, etten jaksaisi pitää huushollia kuosissa, jos olisi kaikkea tavaraakin vielä pyyhittävänä ja järkättävänä jne...
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Keittiö ok, olkkari ei iske, paitsi ehkä matto.
mä rakastan kaikkea roinaa seinillä, niitä on joka huoneessa, makkareitten kuvia en viitsi laittaa, mutta roinaa löytyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Ihan erinäköinen sisustus kuin olisin olettanut meriannalla olevanMulla ei siis ole ainakaan sen sortin ennustajanlahjoja
aijaa...kumminkin kaikki jotka täällä on käyneet on sanoneet että ihan mun näköinen kämppä![]()
Sulla on sit palstapersoona erikseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Ihan erinäköinen sisustus kuin olisin olettanut meriannalla olevanMulla ei siis ole ainakaan sen sortin ennustajanlahjoja
no itseasiassa ei ole...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja +:ne johdothan vois laittaaa sieltä takakautta? en nyt esteettisesti vaan ihan turvallisuuden kannalta. niihin voi kompastua.
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Ihan erinäköinen sisustus kuin olisin olettanut meriannalla olevanMulla ei siis ole ainakaan sen sortin ennustajanlahjoja
no itseasiassa ei ole...![]()
Tässä arvonnassa mulla ei ole näköjään yhtään tuuria. Hemmetti!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keiz0r:Köyhää on :/ voi lapsi parkoja!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Kivan itämainen tunnelma, siitä tykkään tosi paljon. Lämpimän kodikasta. Ainut mikä pisti silmään, oli kirjahyllystä roikkuvat johdot. Olisivat nätimpiä piilossa. Sori. :ashamed: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Kivan itämainen tunnelma, siitä tykkään tosi paljon.