No kysytääs näin: kuinka monella on tällainen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onnellinen"

Vieras
Harvinaisen ihanan miehen olen löytänyt :D Rupesin tossa miettimään, kun luin tota yhtä keskustelua:

Ei juo, siivoaa, ei jätä mitään puolitiehen (remontit sun muut), osaa siis rempata ja laittaa, hyvä sängyssä (minä AINA ensin), ei katsele muita naisia (mun puolesta saisi :D), loistava isä, jos mennään juhliinkin niin minä saan seurustella ja mies hoitaa lapset, herää aina vkonloppuisin lasten kanssa ja minä saan nukkua, pitää huolta ulkonäöstään, on erittäin tarkka rahan suhteen, laittaa aina minun ja lasten tarpeet omiensa edelle, KUUNTELE MINUA (siis ihan oikeasti), tukee ja rakastaa :)

Voi näitä plussapuolia ois yks miljoona :) Ja minä saan käydä missä haluan miten haluan, kun mies kuitenkin viihtyy kotona eikä tule ikinä riitaa menemisistä :D

Ei ihan, mutta melkein. Kaikki muu natsaa, paitsi tuo remppaosuus. Kun mies remppaa, niin remppaa kyllä loppuun saakka, mutta se homman aloittaminen...se saattaa kestää tovin. Joskaan en koe tätä ongelmaksi, koska mä itse tykkään rempata ja laittaa, eli teen kyllä ennemmin itse, kun katson vierestä :)

Meillä homma meneekin yleensä niin, että mies hoitaa lapset, kun mä remppaan :D

[QUOTE="vieras";24061531]Toivottavasti sun ukkos ei jossain vaiheessa pimahda :D[/QUOTE]

Miksikäs tuo pimahtaisi? On luonteeltaan tommonen rauhallinen nallekarhumainen mies :)

tutulta kuulostaa, mutta kyllä mä annan toisinaan miehenkin nukkua tai hoidan mieheni tarpeita ensin eli toimii molempiin suuntiin. Ai niin, paitsi rahan suhteen ei ONNEKSI ole tarkka, sellaista en jaksais:)

[QUOTE="aloittaja";24061539]Miksikäs tuo pimahtaisi? On luonteeltaan tommonen rauhallinen nallekarhumainen mies :)[/QUOTE]

No sen takia, kun kuulostaa että se joutuu teillä tekemään ihan kaiken :)

No ei mulla ainakaan.

Hyvä mies ja omaa monta luettelemaasi ominaisuutta, mutta ei sentään "täydellinen". On silläkin oma tahto ja oma persoonansa + omat harrastukset, ja on ennen kaikkea minun mies ja kumppani, ei minun 24h palvelija. Niin sen pitää minusta ollakkin.

[QUOTE="vieras";24061548]No sen takia, kun kuulostaa että se joutuu teillä tekemään ihan kaiken :)[/QUOTE]

No tottakai minäkin siivoan ja hoidan lapsia! Remppaukset on lähinnä miehen hommia, mutta aina mä yritän auttaa :) Me ollaan superonnellisia ja oikeesti toistemme tukena joka asiassa. Ja meille molemmille tää perhe ja koti on ykkösasia elämässä :)

[QUOTE="vieras";24061561]Täh, miehet heti pimahtaa, mutta naiset ei?[/QUOTE]

Kyllä ne naiset pimahtelee jos yksinään kaiken joutuvat tekemään, sama pätee miehiin. Miehet vaan eri tavalla...ja heillä on ehkä kärsivällisyyttä kestää kaikkea paskaa vuosia ennen kuin eivät enää jaksa.

[QUOTE="vieras";24061575]Kyllä ne naiset pimahtelee jos yksinään kaiken joutuvat tekemään, sama pätee miehiin. Miehet vaan eri tavalla...ja heillä on ehkä kärsivällisyyttä kestää kaikkea paskaa vuosia ennen kuin eivät enää jaksa.[/QUOTE]

Onko "kaikkea paskaa" kun yhdessä vaimon kanssa hoitaa kodin ja lapset?

no mulla on vielä parempi ;) tuon lisäksi mies haluaa vaalia meidän parisuhdetta osallistumalla parisuhdeviikonloppuihin ja viikkoihin jne eli näkee myös tärkeäksi sen pariskunnan yhteisen ajan (ei vaan koko perhe ja lapset, vaan suhde puolisoon yksinäänkin)

[QUOTE="vieras";24061584]No just joo. Ei sen vaimonkaan tarvitse olla itsekäs sika. Tasa-arvoinen parisuhde, oletko edes kuullut?[/QUOTE]

Kuka nainen on itsekäs? Eikös ap kertonut että _yhdessä_ tekee hommat?

Tällä palstalla on normaalia elämää että nainen hoitaa kodin ja lapset ja mies vaan on.

Huomaahan sen joka päivä aloituksista.

[QUOTE="Ninni";24061563]No ei mulla ainakaan.

Hyvä mies ja omaa monta luettelemaasi ominaisuutta, mutta ei sentään "täydellinen". On silläkin oma tahto ja oma persoonansa + omat harrastukset, ja on ennen kaikkea minun mies ja kumppani, ei minun 24h palvelija. Niin sen pitää minusta ollakkin.[/QUOTE]

Vähän näin meilläkin....mä kyllä meillä enimmäkseen teen sisärempat, no, lähinnä maalaamista yms, ja jotain sähkötöitä. Mulla mies tosin reissutyössä, viikonloput kotona, niin saa kyllä mieluusti viettää mahdollisimman paljon aikaa poikien aknssa. Viikolla siivoan enimmäkseen, yms. No, hyvä mies, täydellinen mulle, mutta ei muutoin, tosiaankaan.

itse en ole se unelma kumppani tällä hetkellä:( raskaana..ja yksi lapsi ennestään mitä mies saa nyt hoitaakin kun itse "en jaksa :D"suutun miehelle ihan pienistä..silti hän on ihan kiltisti :o

enpä tiedä vaikka lähtiskin hyvin pian meneeen :((

Kyllähän tuo mies varmaan tekisi,ei se mua haluais loukatakaan jos noita asioita vaatisin. Me sovitaan noista jutuista aina keskenämme,kyllä mäkin kysyn mieheltä että haluaako se nukkua aamulla pitkään. Ja riippuu ihan juhlista,että mitkä juhlat. Jos on vaikka miehen veljen kihlajaiset,niin kyllä mä koen että silloin mies voi enemmän paneutua siihen seurustelupuoleen ja mä katson lapsien perään. Muuten joo,mutta ulkonäöstä huolehtiminen on sitä että vaihtaa puhtaat vaatteet päälle,käy suihkussa ja ajaan parran :)

Yhteistyössä