No kyllä oli tympeä veto naapureilta =/

etukäteen kysyin, sopiiko, että likka tulee virpomaan ja sanoivat että kyllä saa tulla.
Äsken likka tuli kotiin ja itki lohduttomasti, ettei kukaan avannut ovea! |O

Kyllä täytyy s****na olla selkärangatonta porukkaa |O
 
Jos heille on tullut joku yllättävä meno, sukulainen sairaalassa tms. ja pitänyt sen vuoksi lähteä, eivätkä siinä huolissaan sitten ole muistaneet virpomissopimustanne... mulla nimittäin ensiksi tulisi mieleen just tällainen juttu, eikä ohari.
 
Etana Elli
Jos niillä ei toiminu ovikello? Tai sattuivat käväisemään jossain? Tai just joku imuri hurisi tai telkkari huusi etteivät kuulleet? Painoiko uudelleen?

Ei aina tarvitse epäillä pahinta..
 
huh
Oikeasti voitteko te mammat olla noin yksinkertaisia... Kyllä ne naapurit saa ihan itse päättää siitä elämästään! Olisin itsekin sanonut että saa tulla virpomaan, mutta en mä todellakaa olisi päivystänyt kotona ton takia!!
 
sipsi
Voi miten ikävää...

Mautonta ja asiatonta mielestäni alkaa rääpiä ap:lle naapurien 2omasta elämästä" ja "mielen muuttamisesta." Jos annetaan lupa tulla virpomaan, ja kellon ajastakin puhutaan, silloin mielestäni
a) ollaan kotona ja annetaan virpoa
b) esteen sattuessa ilmoitetaan, ja vaikka käydään ovella virvottamana

Voin vaan kuvitella pettymyksen :( Meillä on parhaillaan virpomareissulla kaverien kanssa, ovat olleet jo 2h. Ja meidän ovella on käynyt noin 25 lasta :) Maljakko on täynnä ihania virpomavitsoja, kuin pieniä aurinkoja :)

Jospa saisi tytär virpoa kuitenkin myöhemmin
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Oikeasti voitteko te mammat olla noin yksinkertaisia... Kyllä ne naapurit saa ihan itse päättää siitä elämästään! Olisin itsekin sanonut että saa tulla virpomaan, mutta en mä todellakaa olisi päivystänyt kotona ton takia!!
tämän takia sovittiin aika.... :whistle:

mut ihan miten vaan, rääpikää turpaanne mun puolesta.
Harmitus likalla lieveni, kun sai virpoa äitille ja isille =)

MUOKS! siis ne jotka rääpii, kiitos ymmärtäjille :hug:
 
iik
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Voi miten ikävää...

Mautonta ja asiatonta mielestäni alkaa rääpiä ap:lle naapurien 2omasta elämästä" ja "mielen muuttamisesta." Jos annetaan lupa tulla virpomaan, ja kellon ajastakin puhutaan, silloin mielestäni
a) ollaan kotona ja annetaan virpoa
b) esteen sattuessa ilmoitetaan, ja vaikka käydään ovella virvottamana

Voin vaan kuvitella pettymyksen :( Meillä on parhaillaan virpomareissulla kaverien kanssa, ovat olleet jo 2h. Ja meidän ovella on käynyt noin 25 lasta :) Maljakko on täynnä ihania virpomavitsoja, kuin pieniä aurinkoja :)
No voi kuinka ihanaa..voi huoh..
 

Yhteistyössä