No kyllä se on usottava ettei se canderel - sukulaati sovi miulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
Hemmetti soikoon! Löysin sitte "laihuttajan unelman" elikäs ne canderellin sukulaatipatukat kaupoista... ja miehän vetasin niitä kaks peräjäläkeen tännään. ei ois pitäny... paska on lentäny ko varpusparvi sen jäläkeen ja sen verran häijyjä on pierunturauksetki ettei viitti ees ite samassa paikassa istua

e025.gif

mie en kestä jos mie en saa syyä ennää sukulaatia! |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on hyvää se appelsiini-suklaa canderel,semmonen pikkunen patukka

niin o. ja sitä vedin yhen patukan ja toisen sitä semmosta pähkinä-rusinapatukkaa....

ja muhvi: oishan se tietty silleen kiva että jos on vatsaflunssaa vaan tämä niin ei johtuis siittä sukulaatista

:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minul tekkee ihan sammaa kaikki sokerittomat karkit.paljonko siinä suklaassa on kaloreita?en oo semmosta ikkää maistanu.

mie en muista niitä kaloreita ku katoin vaan että on sokeriton ja aattelin ihan automaattisesti että vähempi on energiaa ko normisukulaatissa :saint: :whistle:

mie kerran vedin koko pussillisen niitä dietorelle-toffeita ja voi herranen aika sitä savua! perse turaji kaks päivää putkeen :o :headwall:

enkä mie vissiin mittään oppinu :snotty:

http://www.canderel.fi/page.aspx?SectionId=4992

no niin. no eipä ne nyt mittään laihuttajan sukulaateja ole....

taian sittekki ostaa niitä vainopartion patukoita. niistä ei ainakaan tuu mittään jäläkimeininkejä :D

no ootkos kokeillu pirkka lakritsikissoja?hitto niihin tulloo semmonen himo,että on pakko kiskua koko pussi kerralla ja johan saa illan istua vessassa. Ja muutaman päivän päästä taas on kaupassa ostamassa lakritsakissoja,eikä oo mittää oppinu.saapahan ainaki suolen toimimahan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
no ootkos kokeillu pirkka lakritsikissoja?hitto niihin tulloo semmonen himo,että on pakko kiskua koko pussi kerralla ja johan saa illan istua vessassa. Ja muutaman päivän päästä taas on kaupassa ostamassa lakritsakissoja,eikä oo mittää oppinu.saapahan ainaki suolen toimimahan.

en uskalla. lakritseista mie opin kolomannella kerralla ettei kannate vetää koko pussia kerralla ja oon (lähimmäisteni onneksi) pysyny niistä vielä toistaseksi erossa :D

Ai, en mä canderelista (jauheesta) mahavaivoja ole saanut, vaikka käytän välillä aika paljonkin ja vaikka xylitol ja dietorollet runsaampina annoksina aiheuttavat kovat masuvaivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Sää silti varmaan laihduit? :D

juu-u. ainaksi kaks kiloo :D

Ei se hullumpi unelma sitte ollutkaan. :o :D

juu ei. pitäisköhän ottaa tavaksi? :D

Perjantai-patukka. :whistle:

no nimenomaan. jos ei muuta patukkaa tarjolla niin sitä sitte. mie alanki viettämään tästä lähin patukka-perjantaita :laugh:

Ai, en mä canderelista (jauheesta) mahavaivoja ole saanut, vaikka käytän välillä aika paljonkin ja vaikka xylitol ja dietorollet runsaampina annoksina aiheuttavat kovat masuvaivat.

en miekään oo ikuna saanu siittä jauheesta mittään mahavaivoja. enkä hermesetaksestakaan. mutta jostain syystä nuo dietorellet ja canderel-patukat hoitaa homman kotiin.

oottekste syöny koskaan light-marianne karkkeja?hyviä,mutta kyl paska lentää tosiaan.ne oli mun mielestä sen suhteen viel pahempia ku dietorellot..mä pidän ennemmin herkkupäiviä,jollon syön ihan kunnon suklaata tai karkkeja,ni ei koske mahaan,se kipu on jotain järkkyä..:)

Yhteistyössä