No kukas nousi kattoo peliä yöllä?

vieras
Mulla oli kolmelta kello soimassa, ajattelin, että toka erästä alan kattoo... ja kyllä nousin, vaikee oli saada enää suomen voiton jälkeen unenpäästä kiinni, torkuin ehkä tunnin sit enää.. Huh, kiva olo nyt!
 
A shadieeyah
sori mie sotken tähän mut jos ei tulis häröilijöitä..

kuin monta energia putelia(5dl) saa juoda päivässä (ei oo kyse et kuka tykkää ja kuka ei ) mut se on ainut mikä pitää hereillä ja ei vedä pakkia sekasin niinku kahvi (pakkia :LOL: :LOL: )
... pitäis jaksaa skarpata töissä ja illalla vanhempain illassa..siellä pilkkii kuitennii :whistle:
 
juu, kello soitti 02.15, ite heräsin hienosti mutta ukkokultapa käänsi kylkee eikä nähnyt pelistä minuuttiakaan. Töihin kun heräsi, kysyi paljon peli päättyi. Kerroin suomen voittaneen 3-2 jatkoajalla, johon ukko tokaisin että jaahas. Tunnin töissä oltuaan oli ilmeisesti herännyt viimein, kun lähetti viestin että se suomi siis tosiaan voitti :) reppana tais olla unissaan itse kentällä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miten joku jaksaa? miksi se on niin tärkeä, eikä sitä voi ottaa nauhalle, jos nyt edes haluaa sitä ollenkaan nähdä.
Siksi koska mä halusin nähdä ehdottomasti tämän pelin suorana, enkä nauhalta. Tästä riippui jatkaako Suomi pelejä vai ei.

Ja itse kysymykseen, en mennyt edes välissä nukkumaan, joskus 5 aikaan kömmin sänkyyn :whistle:
 

Yhteistyössä