No kiva.. 13v käveli sitten 6km 10 asteen pakkasessa kun oli hävittänyt bussirahan..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
---
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
että sitä voi esittää tarkentavia kysymyksiä jos jokin asia jää vaivaamaan? Mutta eihän se ole yhtä nautinnollista kuin vittuilu palstalla jollekin ventovieraalle joka on ollut lapsestaan huolissaan. Sellainen äitihän on joko porvoosta tai ansaitsee vittuilun, niinkö? Näinkö te käyttäydytte oikeassa elämässäkin? Eikö keskustelupalstalla pitäisi teidän mielestä pystyä käyttäytymään yhtä kunnioittavasti ja reilusti kuin irl, ihmisiä kohtaan? Toivon todella, että itse ette saa vastaavaa kohtelua kun te säikähdätte tai olette lapsestanne huolissanne. Voin kertoa, että minulta ette saa moista kuraa niskaanne, ei ole tuollaista sairasta tarvetta!
NO sun avauksessa näyttio pointti olevan tämä;

No kiva.. 13v käveli sitten 6km 10 asteen pakkasessa kun oli hävittänyt bussirahan..

Ja avauksiahan täällä kommentoidaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outis:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Te, joiden mielestä pakkanen ei paha... Otitteko ollenkaan huomioon, että tuo teinipoika todennäköisesti ei ollut pukeutunut lainkaan kelin mukaan. Kyllä se kymmenen astetta kirpaisee, kun ei ole kunnolla vaatetta päällä...
Seuraavaks ap varmaan paljastaa, että kyseinen poika onkin pyörätuolipotilas :eek: "Voisitte vähän mennä itseenne, vaikka en kertonut oikeastaan mitään todellisesta tilanteesta, kyllä teidän olisi pitänyt heti tajuta..." ja plaa plaa.
Peesi!
Ja lisäksi poika ei uponnutkaan hankeen, vaan mereen. Jossa oli krokotiileja.
:LOL: Anteeksi. :ashamed: :snotty:
 
Vieras
Omituinen ketju :/ Aloittaja olisi kyllä voinut heti alkuun kertoa, että lapsi ei ole ihan normaali. Valitettavasti tulee vähän tunne, että juttu on porvoosta. Sen verran omituisia juonenkäänteitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
että sitä voi esittää tarkentavia kysymyksiä jos jokin asia jää vaivaamaan? Mutta eihän se ole yhtä nautinnollista kuin vittuilu palstalla jollekin ventovieraalle joka on ollut lapsestaan huolissaan. Sellainen äitihän on joko porvoosta tai ansaitsee vittuilun, niinkö? Näinkö te käyttäydytte oikeassa elämässäkin? Eikö keskustelupalstalla pitäisi teidän mielestä pystyä käyttäytymään yhtä kunnioittavasti ja reilusti kuin irl, ihmisiä kohtaan? Toivon todella, että itse ette saa vastaavaa kohtelua kun te säikähdätte tai olette lapsestanne huolissanne. Voin kertoa, että minulta ette saa moista kuraa niskaanne, ei ole tuollaista sairasta tarvetta!
Hih, tämä aiheuttaa huvittavia mielleyhtymiä: Minä kerron avauksessani vaikka että voi hitsin hitsi, lapselta hukkui pipo. Sitten kun toiset sanovat, että eihän se pipon hukkuminen niin kamalaa ole ja vasta sen jälkeen paljastan, että joo mutta kun sen lisäksi lapselta vietiin KAIKKI vaatteet päältä ja asialla oli Bandidos-jengi joka vielä HAKKASI lasta ja otti tämän kolmeksi vuorokaudeksi panttivangiksi ja piti nälässä!

Ja sen päälle tietysti haukun kaikki tunteettomat mammat, jotka vähättelevät tätä hirveää episodia ja jotka eivät ymmärtäneet kysyä TARKENTAVIA kysymyksiä!! :xmas: :D
 
tiitu the redhead
öh... olen varmaan sitten herkkäperse, mutta jos on pakkasta viisikin astetta niin en kyllä kävele kahta kilsaakaan ! palelen hiton herkästi ja saa aina kuumaan suihkuun mennä sulamaan, kun kotiin pääsee... eikä auta vaikka olisi pipo päässä ja villakangastakki niskassa !! jäädyn silti. kotonakin huudan että kylmä kylmä ja mies raivoaa hiki päässä kun patterit täysillä.. :D
 
Outis
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
että sitä voi esittää tarkentavia kysymyksiä jos jokin asia jää vaivaamaan? Mutta eihän se ole yhtä nautinnollista kuin vittuilu palstalla jollekin ventovieraalle joka on ollut lapsestaan huolissaan. Sellainen äitihän on joko porvoosta tai ansaitsee vittuilun, niinkö? Näinkö te käyttäydytte oikeassa elämässäkin? Eikö keskustelupalstalla pitäisi teidän mielestä pystyä käyttäytymään yhtä kunnioittavasti ja reilusti kuin irl, ihmisiä kohtaan? Toivon todella, että itse ette saa vastaavaa kohtelua kun te säikähdätte tai olette lapsestanne huolissanne. Voin kertoa, että minulta ette saa moista kuraa niskaanne, ei ole tuollaista sairasta tarvetta!
Hih, tämä aiheuttaa huvittavia mielleyhtymiä: Minä kerron avauksessani vaikka että voi hitsin hitsi, lapselta hukkui pipo. Sitten kun toiset sanovat, että eihän se pipon hukkuminen niin kamalaa ole ja vasta sen jälkeen paljastan, että joo mutta kun sen lisäksi lapselta vietiin KAIKKI vaatteet päältä ja asialla oli Bandidos-jengi joka vielä HAKKASI lasta ja otti tämän kolmeksi vuorokaudeksi panttivangiksi ja piti nälässä!

Ja sen päälle tietysti haukun kaikki tunteettomat mammat, jotka vähättelevät tätä hirveää episodia ja jotka eivät ymmärtäneet kysyä TARKENTAVIA kysymyksiä!! :xmas: :D
Tai sitten lyhyestä virsi kaunis: Lapselta hukkuu pipo, voi perse. Kommentit: No mitä tosta hernettä vetämään. Katkera vastaus ilkeille mammoille: No kun se lapsen pää oli siellä pipossa!!!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja *¨*:
Onneksi poika pääsi loppujen lopuksi turvallisesti kotiin ja pääsi sieltä hangesta pois. Toivottavasti ensi kerralla soittaa kotiin jos vastaavaa sattuu.
onneksi kaikki hyvin ja toivottavasti poika tosiaan soittaa kotiin jos joskus vastaavaa käy.
 
å
Mä voin niin kuvitella AP:n tunteet!!! Mulla samanikäinen poika ja voisin kuvitella että hän toimis aivan samoin ja äidillä olis morkkis :)
Hei noi teini/murkku pojat on vaan niin sydäntäsärkevän ihania ja rakkaita otuksia äideille, että niitä tahtois vaan varjella. Ja kaikkensa tekis niiden eteen. JA JOO, tiedetään että ei sais liikaa paapoa jne...
Mutku ne vaan on niin ihkuja :) :)
 
tiitu the redhead
jotenkin tuntuu siltä, että kun ap ei saanut toivottuja kommentteja niin piti tehdä pojasta cp-vammainen... anteeksi ap, mutta olisit voinut laittaa aloituksen otsikoksi : KEHITYSVAMMAINEN 13 v poika käveli..."
 
Varkautelainen homo
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Trakentavana kysymyksenä mikähän on sellainen suuri kaupunki jossa on vaarana juuttua reisiään myöten lumihankeen? Salli mun nauraa :D
Kuopio? Inari?
Toisaalta kun puhuttiin vaarallisesta, niin olisiko joku iso kaupunki Siperiassa?
Mitenköhän vitussa Kuopio ja Inari liittyy toisiinsa? Taidat ystäväni olla vähän pihalla :D
 
hii
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
että sitä voi esittää tarkentavia kysymyksiä jos jokin asia jää vaivaamaan? Mutta eihän se ole yhtä nautinnollista kuin vittuilu palstalla jollekin ventovieraalle joka on ollut lapsestaan huolissaan. Sellainen äitihän on joko porvoosta tai ansaitsee vittuilun, niinkö? Näinkö te käyttäydytte oikeassa elämässäkin? Eikö keskustelupalstalla pitäisi teidän mielestä pystyä käyttäytymään yhtä kunnioittavasti ja reilusti kuin irl, ihmisiä kohtaan? Toivon todella, että itse ette saa vastaavaa kohtelua kun te säikähdätte tai olette lapsestanne huolissanne. Voin kertoa, että minulta ette saa moista kuraa niskaanne, ei ole tuollaista sairasta tarvetta!
Hih, tämä aiheuttaa huvittavia mielleyhtymiä: Minä kerron avauksessani vaikka että voi hitsin hitsi, lapselta hukkui pipo. Sitten kun toiset sanovat, että eihän se pipon hukkuminen niin kamalaa ole ja vasta sen jälkeen paljastan, että joo mutta kun sen lisäksi lapselta vietiin KAIKKI vaatteet päältä ja asialla oli Bandidos-jengi joka vielä HAKKASI lasta ja otti tämän kolmeksi vuorokaudeksi panttivangiksi ja piti nälässä!

Ja sen päälle tietysti haukun kaikki tunteettomat mammat, jotka vähättelevät tätä hirveää episodia ja jotka eivät ymmärtäneet kysyä TARKENTAVIA kysymyksiä!! :xmas: :D
Ei mä en kestä!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä