No ketkä oksensi synnytyksessä? Ja miksi :D

Kun kerran aloitus ja siellä ihmettelyä että ei ole oksentanu jotta miksi olisi :D

Minä oksensin ja ilokaasun vuoksi kun en tajunnu ottaa sitä tarpeeks kerralla ... tosin kätilö sanoi että oksensin kivusta jotta otappa ilokaasua oikeen kunnolla ni helepottaa :D Ja helpottihan se ;)

j
Raskauspahoinvointi palasi oltuaa pari kuukautta hukassa :). Ja miksi oksensin, no ajattelin, että se voisi keventää tunnelmaa ja lähentää miehen ja minun suhdetta entisestään.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Juu, oksu lens täälläkin :wave: Tod näk. johtui ilokaasusta, mitä tää mamma veti niin paljon, et kätilö joutu ottaa sen multa pois ja tokas, et eiköhän riitä jo :whistle:
Nii mäki vetelin sitä antaumuksella :LOL: mut se olikii ainut kivunlievitys joten otin koko rahaneestä :whistle:

Ja sitte väitin kätilölle että se närästää mua :whistle: siis se ilokaasu joten rennietä sipasin siihen kesken synnytyksen ja kätilöä vaan huvitti että empä oo ennen moista kuullu tuon aineen teettävän ja sano että ota pois vaan rennietä jos se helpottaa oloa jotenki :LOL: :LOL:

Juu, oksu lens täälläkin :wave: Tod näk. johtui ilokaasusta, mitä tää mamma veti niin paljon, et kätilö joutu ottaa sen multa pois ja tokas, et eiköhän riitä jo :whistle:
Juuri näin mullakin...Kätilö sanoi miehelleni että vahdippas ettei vaimosi enää ota sitä
:LOL:

mietiskelijä
Minä oksensin ja ulostin koko ajan, synnytys oli tosi raju ja nopea. Kyllä siinä äitiä tuli ikävä, kun suihkussa tuli oksennus, ripuli ja supistus, kaikki samaan aikaan.

Näin kävi minullakin :D Muistanpa vielä sanoneeni kätilölle, että älä vie, mä en oo 10 kk:n ollu kännissä :LOL: Ja kun poika oli maailmassa, kätilö sanoi että viimeisen tunnin verran ihan pelkkää happea olen imppaillut :ashamed:

Yhteistyössä