• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

No kattookos joidenkin lapset BB:tä?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mietin, että miksei, katsoohan ne salkkareitakin. :xmas:
Minkäikäisiä lapsia Sulla on?
Meidän 13- ja 9v katsoo Salkkarit, 7v ei saa toistaiseksi.
13 haluais nähdä BB:n, ajattelin että kattos nyt alkuun, mutta sitten kun se sekoilu alkaa seuraavissa jaksoissa, niin jättäs vähemmälle...
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mietin, että miksei, katsoohan ne salkkareitakin. :xmas:
Minkäikäisiä lapsia Sulla on?
Meidän 13- ja 9v katsoo Salkkarit, 7v ei saa toistaiseksi.
13 haluais nähdä BB:n, ajattelin että kattos nyt alkuun, mutta sitten kun se sekoilu alkaa seuraavissa jaksoissa, niin jättäs vähemmälle...
Eiks siellä jo eilen sekoiltu vai onks se ihan normia et vedetään viinalla turvat täyteen ja yks muija hyppii jo useemman miehen kaulassa nuoleskelemas?

No mun mielestä ei oo ihan normia eikä kyl omani kattelis luvalla edes muutaman vuoden päästä ku on 13v. mut mä oonki tiukkapipo
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Ei varmana kato eikä kato salkkareitaka et vähän väärä tieto nyt sulla kaikkien lapsista =)
:D No ei se nyt sitä meinannut, että kaikkien lapset... Muutan otsikkoa.
Älä nyt sitä muuttamaan mene ku se siellä jo oli
Muutetaan nyt, kun se oli vähän hyökkäävä. :D
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mietin, että miksei, katsoohan ne salkkareitakin. :xmas:
Minkäikäisiä lapsia Sulla on?
Meidän 13- ja 9v katsoo Salkkarit, 7v ei saa toistaiseksi.
13 haluais nähdä BB:n, ajattelin että kattos nyt alkuun, mutta sitten kun se sekoilu alkaa seuraavissa jaksoissa, niin jättäs vähemmälle...
Mitä järkeä näyttää eka jakso, sit alkaa vaan haluta nähdä lisää. Sitäpaitsi olikohan viime kaudella ekoina päivinä just ördättiin, otettiin bikineitä pois ym.
 
kiki
Meillä 10 ja 12 vuotiaat kattoo kyllä salkkarit, mut ei todellakaan bb:tä, nukkumassakin ovat jo silloin. mut koulukavereilta kyllä kuulevat jos jotain "mehukasta" bb:ssä on sattunut eli kyllä joidenkin lapset kattoo sitäkin.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
Meillä 10 ja 12 vuotiaat kattoo kyllä salkkarit, mut ei todellakaan bb:tä, nukkumassakin ovat jo silloin. mut koulukavereilta kyllä kuulevat jos jotain "mehukasta" bb:ssä on sattunut eli kyllä joidenkin lapset kattoo sitäkin.
Ne mehukkaat palat kulee kyllä vaikka sit radiosta eli katsooko tota oikeasti monenkaan lapset vaikka siitä toiset puhuvatkin paljon ja puheista voi saada käsityksen että lapsi katsoisi ohjelmaa, vaikka asia todellisuudessa saattaa olla aivan muuta.

Mä en kato mut silti tiedän jo mehukkaat palat eiliseltä ja tämänkin tärkeän tiedon tarjos mulle radio nova muun ohjelman mukana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
Meillä 10 ja 12 vuotiaat kattoo kyllä salkkarit, mut ei todellakaan bb:tä, nukkumassakin ovat jo silloin. mut koulukavereilta kyllä kuulevat jos jotain "mehukasta" bb:ssä on sattunut eli kyllä joidenkin lapset kattoo sitäkin.
Ne mehukkaat palat kulee kyllä vaikka sit radiosta eli katsooko tota oikeasti monenkaan lapset vaikka siitä toiset puhuvatkin paljon ja puheista voi saada käsityksen että lapsi katsoisi ohjelmaa, vaikka asia todellisuudessa saattaa olla aivan muuta.

Mä en kato mut silti tiedän jo mehukkaat palat eiliseltä ja tämänkin tärkeän tiedon tarjos mulle radio nova muun ohjelman mukana.
Ja netin / iltapäivälehtien avulla pysyy kyllä kärryillä. Etenkin lööpit kertoo kyllä kaikki herkullisimmat jutut ;)
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
Meillä 10 ja 12 vuotiaat kattoo kyllä salkkarit, mut ei todellakaan bb:tä, nukkumassakin ovat jo silloin. mut koulukavereilta kyllä kuulevat jos jotain "mehukasta" bb:ssä on sattunut eli kyllä joidenkin lapset kattoo sitäkin.
Ne mehukkaat palat kulee kyllä vaikka sit radiosta eli katsooko tota oikeasti monenkaan lapset vaikka siitä toiset puhuvatkin paljon ja puheista voi saada käsityksen että lapsi katsoisi ohjelmaa, vaikka asia todellisuudessa saattaa olla aivan muuta.

Mä en kato mut silti tiedän jo mehukkaat palat eiliseltä ja tämänkin tärkeän tiedon tarjos mulle radio nova muun ohjelman mukana.
Ja netin / iltapäivälehtien avulla pysyy kyllä kärryillä. Etenkin lööpit kertoo kyllä kaikki herkullisimmat jutut ;)
Onneks mun laps ei oo lööpeistä kiinnostunu enää, vaan osaa jättää iltapäivälehdet kokonaisuudessaan sivuun
 

Yhteistyössä