No, juu jos nyt lähtisit kaupunkilomalle, nii minne menisit ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Texas Flame
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Bangkokiin! :D

No ei vaan realistisemmin Sevillaan, Barcelonaan, Amsterdamiin tai Pariisiin! Ihan helmiä joka paikka! Amsterdam on sellainen aika pieni, kuvankaunis paikka, jossa paljon baareja, ravintoloita ja kauppoja. Ja Sevilla taas rauhallinen ja kaunis espanjalaisella tavalla. Pariisi.. no täytyykö tästä nyt edes sanoa mitään. Pariisi on vaan niin upea. Mutta iso se on ja vaikea kulkea paikasta toiseen. Barcelona kaunis ja niin ihanan espanjalainen!

Lissabonista ja Barcelonasta olen tykännyt eniten.Pariisissa olen asunut vuoden ja se on ihan ok,muttei yllä noiden kahden tasolle.Lontoo ei iskenyt myöskään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Amsterdam on sellainen aika pieni, kuvankaunis paikka, jossa paljon baareja, ravintoloita ja kauppoja.
Amsterdam on tosiaan ehkä Euroopan kaunein kaupunki! :heart: :heart: :heart:
amsterdam-big.jpg

Suosittelen: Praha, Krakova ja Budapest, tullut jo tässä ketjussa esiinkin. Jos Italiaan niin Firenze mieluummin kuin Rooma (tai siiten sekä että). Joo, Barcelona on kiva. Nii ja New York tietty jos kauemmas lähtee, huoh...

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
No New Yorkiin varmaan jos olis ihan simona rahaa =)

Ei NYC ole hirveän kallis :) Dollarin kurssi helpottaa shoppailua huomattavasti, olin siellä tammikuussa 10 päivää alennusmyyntien aikaan ja oli varsin ilahduttavaa... Liikkuminenkin on suht edullista, olikohan viikon metrocard n. 25 USD (vai euroa, en nyt muista). Halpaa kuitenkin.

tänne. rakastan tuota kaupunkia yli kaiken. siellä on miulle kaikki ja sinne aina kaipaan uuestaan. :heart: se on miun henkinen kotini.

ja kyseessä siis edinburgh

EdinburghLong.jpg

edinburgh-castle.jpg

Barcelona ja Amsterdam on aikasta kivoja. Barcelonassa saa hyvin yhdistettyä ranta- ja kaupunkiloman. Amsterdamissa on taas jotenkin semmonen mukava meininki, että siellä on mukava vaan olla ja ihmetellä. :)
Itse haluaisin seuraavaksi Isoon Omenaan. =)

HuhHeijaa, teki sitte kone tepposet eikä toiminu koko päivään. :headwall: |O |O No, sainpahan siivottua... Mut palataas tähän aiheeseen mihin silloin jäin eli kaikki ketkä tuota Prahaa suositelleet, nii voisvat tulla kertomaa lisää, et miks niin ihana paikka ja hintatasokin tietty kiinnostais ? :)

Yhteistyössä