No just joo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Jo oon minäki miehen löytäny. Ei sovi herralle nousta vieläkään ylös vaikka me ollaan oltu jo tunnnin verran lapsen kanssa hereillä. "Mä nukun vielä koska mua väsyttää". Jaa, ihan kun mua ei ikinä väsyttäis. "Mulla on peli illalla, pakko nukkua et jaksan siellä". No ois varmaan kannattanu mennä aikasemmin nukkumaan, eikä kömpiä vasta puoli kolmen aikoihin sänkyyn?

Kaksi viimeistä viikonloppua se on rampannut jossain omissa menoissaan ryyppäämässä ja millon missäkin. Mä en enää jaksa tuota katella. Mihin se ihana mies katosi ja mistä tuo paskiainen on tullut tilalle? Kyllä v*tuttaa...

Miks sen pitäis herätä vain siks että sä oot hereillä? Ota lapsi kainaloon ja mee takas sänkyyn :) Viikonloput on olemassa just siks että silloin saa nukkua pidempään.

siks koska se joka viiikonloppu nukkuu johonki klo 13 asti , viime viikonloppuna ei käynyt ollenkaan kotona pe-illan ja su-päivän välillä ja mä teen kaiken yksin kotona.

nosta kissa pöydälle ja keskustele miehen kanssa asioista,jotka sua vaivaa..ei ne täällä palstalla valittamalla ainakaan parane..älä nalkuta äläkä saa itkupotkuraivareita vaan keskutele asiallisesti mikä sua häiritsee teidän liitossa ja sano,että siihen on tultava muutos..

[QUOTE="huoh";24871430]ei auta juttelut, monesti oon yrittäny.joko ei kuuntele, tai sitten lupailee muuttavansa tapojaan mutta ei teee niinkuin lupaa.[/QUOTE]

kauanko ajattelit sitten vielä jatkaa?mun exää ei paljoa perhe-elämä kiinnostanut,joten kaks vuotta yritin saada muutosta aikaan..sitä kun ei näkynyt,niin lätkäsin eropaperit käteen yks kaunis päivä..

Tuu sitten kertomaan, kuinka ukko suhtautui. Mä en jaksais tuollaista katsella. Tottakai joskus on ok, jos on ollut vaikka poikien kanssa saunomassa tai juhlimassa, että nukkuu krapulaansa pois. Käynhän itsekin joskus juhlimassa. Mutta ei se, että joka viikonloppu...

joo ei siinä mitään jos joskus haluaa nukkua. Mutta kun vaikka hän ois kotona, niin silti valvoo, istuu koneella tms ja nukkuu sit puoli päivää. Jos mä haluaisin nukkua , jos oon ollut vaikka ulkona, niin ei käy. En saa nukkua. os pyydän että saanko nukkua vähän pidempään vaikka huomenna, niin ei käy, hänhän sentään käy töissä ja herää joka aamu viikolla vähän ennen seitsemää. Mähän vain istun kotona kaikki päivät.

Yhteistyössä