No jos mä laitan tämän ja ne valkoiset saappaat?

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Laita saappaista kuva. Mekko on tosi kiva, mutta kokonaisuudesta ei oikein osaa sanoa ennen kuin näkee saappaat.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5437105.jpg
Onpa kauniit saappaat. Ja jos on tosiaan valkoinen laukkukin, niin kokonaisuus on minusta naisellinen, tyttömäinenkin. Voisin itsekin ko. asuun pukeutua, jos olisin vähän hoikempi. =)

vip
Alkuperäinen kirjoittaja vip:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Laita saappaista kuva. Mekko on tosi kiva, mutta kokonaisuudesta ei oikein osaa sanoa ennen kuin näkee saappaat.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5437105.jpg
tosi nätit kengät. mistä?
Apua! Lahden Triosta kenkäkaupasta, katutasosta... ihan yleinen ketju. Mikä sen nimi on?
oo.. Lahdesta. Onko vasta ostetut, eli siis voiks niit olla siellä vielä? mitä makso?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita sit valkoinen laukku kans. Mutta minusta nuo kengät ei ole parhaimmat tuon mekon kanssa. Mekon kanssa sopisi joko ihan peruskorkkarit tai jos saappaat niin mustat, sirot, ei mitään rypytyksiä. Melko pitkä varsi ja korkoa saa olla enemmän kuin noissa valkoisissa.
Ja kaikilla on mustat, sirot, polven alapuolelle ulottuvat saappaat. Mä en halua olla kaikki.
Ai miten niin? Mulla tällähetkellä käytössä yli polven saappaat. Eli ei oo kaikilla :D

liikaa?
Mun mielestä tollanen asustus baariin on vähän liikaa. :eek: Tai noh, yleinsä baarissa kun käy, nii siä lähinnä on kaikilla farkut ja toppi tai legginsit ja pidempi toppi.

Alkuperäinen kirjoittaja liikaa?:
Mun mielestä tollanen asustus baariin on vähän liikaa. :eek: Tai noh, yleinsä baarissa kun käy, nii siä lähinnä on kaikilla farkut ja toppi tai legginsit ja pidempi toppi.
Ei ole liikaa. Mulla on ainakin lähes aina mekko tai hame ja jonkun sortin korot, kun baariin tai jonnekin viihteelle lähden. Ja olen kyllä monilla muillakin nähnyt.

vip
Alkuperäinen kirjoittaja vip:
oo.. Lahdesta. Onko vasta ostetut, eli siis voiks niit olla siellä vielä? mitä makso?
Ostin joulunjälkeisestä alesta, ja taisi olla Andiamo nyt kun muistelen. n.40e maksoi.[/quote]

kiitos tiedosta. ei niitä kyl taida sit enää siellä olla

VeelaAnneli
Mun mielestä mekko on kiva, mutta ei nuo saappaat. Ehkä kesällä kävis, mutta ei oikein nyt. Tietty jossakin Lahden baarissa voi näyttää vetävältä. Vähän riippuu ihmisestä ja paikasta mihin menee. Itse tykkään aina pukeutua tyylitietoisesti, tuo on sellaista halvahkoa tyyliä saappaiden kera. Mutta osa tykkää siitä! Mun mielestä se on ok!

Alkuperäinen kirjoittaja VeelaAnneli:
Mun mielestä mekko on kiva, mutta ei nuo saappaat. Ehkä kesällä kävis, mutta ei oikein nyt. Tietty jossakin Lahden baarissa voi näyttää vetävältä. Vähän riippuu ihmisestä ja paikasta mihin menee. Itse tykkään aina pukeutua tyylitietoisesti, tuo on sellaista halvahkoa tyyliä saappaiden kera. Mutta osa tykkää siitä! Mun mielestä se on ok!
*tyrsk*

"Lahden baareissa..." Mistä sä itse olet, jostain paremmasta paikasta? Tsadista?

Mä olen myös tässä vähän fundeerannut, että mitähän sitä pukisi huomenna päälle, kun lähdetään viihteelle. Mekkoja, hameita ym. mulla on paljon, mutta en ole ihan saletti, että missä tuolla tarkenee.

vieras
*tyrsk*

"Lahden baareissa..." Mistä sä itse olet, jostain paremmasta paikasta? Tsadista?
Tsadi on Keski-Afrikassa ja en usko että se ainakaan sen "parempi paikka" on kun Lahtikaan.

vieras
*tyrsk*

Tsadi on Keski-Afrikassa ja en usko että se ainakaan sen "parempi paikka" on kun Lahtikaan.
Rassisti!!!!!!!!!!!!

*tyrsk*

Rassisti!!!!!!!!!!!!

No ainakin kovan luokan nipo :D

Laita sit valkoinen laukku kans. Mutta minusta nuo kengät ei ole parhaimmat tuon mekon kanssa. Mekon kanssa sopisi joko ihan peruskorkkarit tai jos saappaat niin mustat, sirot, ei mitään rypytyksiä. Melko pitkä varsi ja korkoa saa olla enemmän kuin noissa valkoisissa.
Ja kaikilla on mustat, sirot, polven alapuolelle ulottuvat saappaat. Mä en halua olla kaikki.
Ai miten niin? Mulla tällähetkellä käytössä yli polven saappaat. Eli ei oo kaikilla :D
Mulla kanssa punaset,mustatja valkoiset :) ei tuu ihan heti vastaan..

Yhteistyössä