No jopas on pikkumaista...

ihkuraksupoksu

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
4 888
0
36
Kiellättekö te lapsianne menemästä kavereille kylään (siis jos ei ole allergikkoja) siksi että sotkeutuu vaatteet karvoihin? Meillä on kaksi kissaa ja tyttö tuossa itkee että kukaan ei lähe meille kylään kun kuulema vaatteet sotkeutuu kissankarvaan..oon jo jonkin aikaa ihmetellytkin kun jatkuvasti muksut kyläilee toistensa luona (meidänkin tyttö) mutta meille ei kukaan saa tulla. Oon jos sitä hävennyt että on "toispuoleista" tuo kyläily, että ehkä toiset vanhemmat ajattelee että meille ei voi jostain syystä tulla ja sitten kattoo kieroon kun tyttö kuitenkin muualla käy...

Vai vouhotanko vaan turhasta? Vai pitäiskö tosiaan imuroida 2x päivässä tai laittaa kissat pois että lapsen kaverit vois kyläillä?

Ei meitä ne karvat haittaa. Yksillä tutuilla ei käydä kun siellä haisee niin pahasti kissankusi ja sona kun eivät siivoa sitä hiekkalaatikkoa kovin usein. Se haju on kamala ja jää vaatteisin... teillä ei tosin näin ole varmastikaan.

itse en kiellä, kun on noita kissoja meilläkin. mutta on meidän lapsilla kavereita (samasta perheestä lapset) jotka ei saa tulla meille kun meidän "karvaturrit" kuulemma äitinsä mielestä aiheutti heille kerran nuhan.. mut tossa perheessä kaikki onkin aina niin tiptop järjestyksessä ja ojennuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva harmaana:
Ei meitä ne karvat haittaa. Yksillä tutuilla ei käydä kun siellä haisee niin pahasti kissankusi ja sona kun eivät siivoa sitä hiekkalaatikkoa kovin usein. Se haju on kamala ja jää vaatteisin... teillä ei tosin näin ole varmastikaan.

No joo, siivoan laatikon 2 kertaa päivässä, vaikkei monesti olekaan kuin vähn "tavaraa" siellä...tosin ainahan sitä hajua jonkin verran on ei kai sille voi mitään. :/ No, ehkä joillekin on sitten se siisteys niin tärkeää ja pienestä kiinni, ainakin jos ei itellä oo eläimiä... Voin kuvitella että anopilla ainakin ahistais asua meillä, niillä ei oo elukoita eikä tietty lapsia ja imuroi ja pyyhkii pölyt kerran päivässä kun on kuulemma niin sotkuista... ;)

Meillä lapset saavat vierailla mielinmäärin ja ilomielin eläinperheissä. Pojan kaikilla kavereilla on koira ja sitten löytyy lisäksi hamsuja, kissoja, kukkoja ja hevosia. Ihanaa, että kaverien elukoiden kanssa saa touhuta.

Meillä on ollut ulkokaneja, välillä on koirakuume ja välillä pitäisi saada hiirenloukku, mutta mihin ne elukat laittaa, kun lähdetään reissuun.

Mä oon niin pahasti allerginen kissoille että oireilin asunnossa jossa edellisellä asukkaalla oli ollut kissoja, vaikka kuinka siivottiin :ashamed: No joo, tuskin se tulevaisuudessa, jos neiti haluaa vierailla kissaihmisten luona, niinkään haittaa mutta vaatteet menee vähintään vaihtoon heti kun kotiin tulee. Sen verran oon saanut jo kortisonipiikkejä pyllyyn kun on kissan takia meinannut keuhkot mennä jo ihan jumiin..se on muuten kauhea tunne, kun ei pysty yhtään hengittämään ja tuntuu että tukehtuu :(
Tämmönenkin syy voi löytyä...

Yhteistyössä