No jopas oli lehtimyyjä! :o Onko yleistäkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outo työnantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outo työnantaja

Vieras
Yhdestä lehdestä soiteltiin ja kyseltiin lehden mulle myyneen tytön tekemisistä! Eli asia tosiaan oli vain, että kun hän on uusi, niin kertoihan hän varmasti tämän ja tämän asian... Onko tuo nykyään yleistäkin, vai onko tyttö mahtanut mokata jonkun kohdalla. Mulle hän kyllä luki tosiaan koko ritärämpsynsä, mitä kuului ja jossa oli kyllä kaikki mainitut asiat, eli mun kohdalla ei tapahtunut mokaa, vai mitä tällanen työntekijöiden "kyttääminen" tarkoittaa?? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Outo työnantaja:
Yhdestä lehdestä soiteltiin ja kyseltiin lehden mulle myyneen tytön tekemisistä! Eli asia tosiaan oli vain, että kun hän on uusi, niin kertoihan hän varmasti tämän ja tämän asian... Onko tuo nykyään yleistäkin, vai onko tyttö mahtanut mokata jonkun kohdalla. Mulle hän kyllä luki tosiaan koko ritärämpsynsä, mitä kuului ja jossa oli kyllä kaikki mainitut asiat, eli mun kohdalla ei tapahtunut mokaa, vai mitä tällanen työntekijöiden "kyttääminen" tarkoittaa?? :o

Jos se on tehnyt myyntiä niistäkin soitoista jotjka eivät ole halunneet tilata.
Nyt hieman selvittelevät, oletko oikeasti halunnut tilata lehden.

itse joskus ollut puhelinmyyjänä ja on ihan normaalikäytäntö että soittaavat osalle, jotka ovat lehden tilanneet.

Ne on ns. tarkistuspuheluita. Että on varmasti oikeasti tilannut lehden ja ymmärtää kaikki mihin sitoutunut jne. Ja uusien myyjien kohdalla ihan tarpeellinen varmasti

Alkuperäinen kirjoittaja möö:
Jos se on tehnyt myyntiä niistäkin soitoista jotjka eivät ole halunneet tilata.
Nyt hieman selvittelevät, oletko oikeasti halunnut tilata lehden.

Minulle käynyt erään lehtimyyjän kanssa juuri näin! Ensin lupasin tilata lehden, mutta sitten, kun myyjä kertoi tarjouksestaan lisää, en halunnutkaan. Sanoin ainakin kolmesti erittäin selvällä ja kuuluvalla äänellä "En tilaa sittenkään!" Myyjä jatkoi tilauksesta kiittelyään, vaikka korotin koko ajan ääntäni JA lehtikin alkoi tulla!

En nyt lehden nimeä kuitenkaan kerro. Se ei ole oleellista.

Yhteistyössä