no jopas kestääää!elatustuesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
hitsin pimpulat! |O
kohta 2kk sitten kun oli se isyyden tunnustus jonka selvitys pon vielä kesken,täytettiin valvojan kanssa elatustuki-hakemus ja tää mies sano että se rupee heti pyörimään ja päätös tulee suht nopeesti..

mikä on sossun mielestä "suht nopeesti",pari kk menny eikä MITÄÄN kuulunu ja tän valvojan puh.numero tietty ihan tukossa soittotunnilla :kieh:

Älä välitä...Meillä kesti 7kk ennen kun sain ensimmäiset elatusmaksut. Sain kyllä takautuvasti,koska syy viipymiseen ei ollut mun vaan sossun. Ei auttanu soittelu mullakaan kun ei kukaan vastannu tai oli varattu koko puhelinajan.

eli ne saa kuiteski takautuvasti kaikki?
tais olla niin että sillon kun hakee niin saa vaan sen saman kuun avustuksen takautuvasti..emmä muista.
toi puhelinaika on ihan peestä,kun miettii monta asiakasta on sillä yhdellä valvojalla..mäki yritin soittaa sitä isyydentunnustus aikaa viikon ja sit tärppäs |O
luulis sinänsä et tommosen paperin käsittely olis suht yksinkertasta..siis kun eihän sitä täytetä jos ei siihen oo täysin oikeutettu,noh eipä muuta kun odottelemaan vielä

Yleensä niitä ei kuulemma saa takautuvasti, mutta jos oot jättäny hakemuksen vaikka nyt 2kk sitten ja syy viipymiseen ei oo sun niin pitäs kait saada. Ainakin mulle tuli hakemuksen jättämisestä lähtien takautuvasti kun isyys oli vahvistettu.

joo,oon hekunu 1.9 lähtien ja paperit täytettiin 14.9
saakohan ne sit vasta kun se isän nimi on siel paperissa?tai jos meillä on joku "kesken"-merkintä sielä..
*ktl:n postia odotellen*

Yhteistyössä