No joo, kalkkunarullasta tuli liian kuivaa:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Ostin sellaisen kalkkunarullan, jossa oli valmiina paistomittari(meillä ei ole kunnollista mittaria)
En katsonut ollenkaan kelloa kun heivasin tuon uuniin, luotin siihen, että mittari kyllä sitten pongahtaa, kun liha on kypsää. No ei pongahtanut ollenkaan. :/
Havahduin äsken, että kyllä sen on pakko jo olla kypsää, melkein toista tuntia jo uunissa. kypsää juu on, kuivankypsää suorastaan.

Paistomittari pongahti vasta roskiksessa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Joo tarkkana saa olla sen kanssa.
Mut hyvän, kermaisen soossin kanssa se varmaankin olis ihan ok.. :p

No kyllä nuo kävelevät Terminaattorit sitä syövät, seurana itse tehtyä naminami kermaperunaa tikkujen muodossa tällä kertaa. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

No kyllä nuo kävelevät Terminaattorit sitä syövät, seurana itse tehtyä naminami kermaperunaa tikkujen muodossa tällä kertaa. :p

Ja mulle tuli nyt sitten nälkä, kiitti vaan. :kieh:
Täytyy vissiin tyytyä nakkeihin tänä iltana, kun muuta lihaa ei talosta löydy, yhyy..

Täytyy vissiin tyytyä nakkeihin tänä iltana, kun muuta lihaa ei talosta löydy, yhyy..

Oleppa hyvä :D minä kun söin eilen 22 aikaan vasta kunnon kiinteitä ja äsken vähän keittoa ja noita perunoita(lihaan en uskalla vielä koskeakaan)
Vatsatautia nääs.

Oleppa hyvä :D minä kun söin eilen 22 aikaan vasta kunnon kiinteitä ja äsken vähän keittoa ja noita perunoita(lihaan en uskalla vielä koskeakaan)
Vatsatautia nääs.

Voihan yrjö. :x Melkein muistan miten kamala tauti tuo on.
Mutta kiitos jälleen, kun keiton mainitsit, mulla oliskin pakkasessa kasvissosekeittoa, siihen jos heittäs pari nakkia ja kasan raejuustoa, oi oi. :p Iltapalani on siis selvä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja kotikokki:
Kannattaa puhdistaa se paistomittarin ympäristö ennen uuniin laittoa. Varsinkin jos on marinaadissa, niin se mittarikin on sitä täys...

No niin minä teenkin aina, tuo ei ollut marinoitu vaan suolattu. Pitänee ostaa se kunnon paistomittari.

Yhteistyössä