V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Ahaa...joo, en tiedä siitä kyllä mitäänLuulin, että reheveillä ollut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:on se jo siellä kotona =)
terveisin tulevan kummipojan äippä
oli kyllä aivan mahtavaa kun olivat täällä käymässä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:on se jo siellä kotona =)
terveisin tulevan kummipojan äippä
oli kyllä aivan mahtavaa kun olivat täällä käymässä.![]()
no mukavaa et teillä oli mukavaa
ja onnittelut vauvasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joko sä oot ne kihlat käyny etukäteen kattomassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joko sä oot ne kihlat käyny etukäteen kattomassa![]()
En vielä. Mut mä meen huomenna töihin niin voisin kyllä ikkunashoppailla ennen sitäVois tosiaan kattoo valmiiks ja valita, et sitten vaan ilmottas sille että maksaa
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joko sä oot ne kihlat käyny etukäteen kattomassa![]()
En vielä. Mut mä meen huomenna töihin niin voisin kyllä ikkunashoppailla ennen sitäVois tosiaan kattoo valmiiks ja valita, et sitten vaan ilmottas sille että maksaa
![]()
![]()
mutta siis raskaanahan sä oot jo ku ootte kuitenki jo tekstaillu..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joko sä oot ne kihlat käyny etukäteen kattomassa![]()
![]()
![]()
Ainiin jooMut voiko yhestä tekstarikerrasta tulla raskaaks
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Tuolla se ihanuus tuhisee ja mamma nauttii hiljaisuudesta ku kaikki muut ulkona =)
Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa..![]()
Ja aivan sika-mahtavaa että täältä palstalta on löytynyt kaksi niiiiin rakasta ystävää! :heart:
Palstalle plussat siitä!
Chatin vois kyllä takas tuoda, sieltä kauttahan me tutustuttiin? eikös?
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joko sä oot ne kihlat käyny etukäteen kattomassa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kerta se on ensimmäinenkin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Tuolla se ihanuus tuhisee ja mamma nauttii hiljaisuudesta ku kaikki muut ulkona =)
Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa..![]()
Ja aivan sika-mahtavaa että täältä palstalta on löytynyt kaksi niiiiin rakasta ystävää! :heart:
Palstalle plussat siitä!
Chatin vois kyllä takas tuoda, sieltä kauttahan me tutustuttiin? eikös?
Joo kyllä se chatin kautta tais loppujenlopuks olla joo... Se kyllä sais tulla takas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joko sä oot ne kihlat käyny etukäteen kattomassa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kerta se on ensimmäinenkin..![]()
Pitäskö mun jo sit kohta testata?!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
no mää kun odotin sitä puheluu,,, ni se soittiihanaa ihanaa!
tänään se ajelutti mua 3 tuntii prätkällä,, ja parit pysähdykset kahville
se oli aika ihana :heart:
nyt on semmonen teini olo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
no mää kun odotin sitä puheluu,,, ni se soittiihanaa ihanaa!
tänään se ajelutti mua 3 tuntii prätkällä,, ja parit pysähdykset kahville
se oli aika ihana :heart:
nyt on semmonen teini olo![]()
Ei hitto, MAHTAVAA :hug:
Oishan mun pitäny arvata :ashamed:
Siis todella upeeta, eikös kannattanukin vaan odottaa rauhassa?!?