No johan taas oli käytöstä veljeltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
itsellä on noussut savu korvistä tänään, veli otti toissa kesänä lainaan meidän pojan uima-altaan ja nyt pyytelin takas niin sanoi vaan et sehän oli rikki, et se oli roskissa...
|O |O ja se ei tos ollut rikki silloin kun veli sen vei( ja silloinkin ilman lupaa) niin ei sitten suostunut edes korvaamaan sitä, saatanan roope ankka |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O no nyt joudun sitten jälleen ostamaan uuden altaan ja siihenhän ei veljentytöt mene..on se perkele juukeli ettei toisen omaisuutta kunnioiteta...
auta armias vaan jos se olisi ollut heidän altaansa ja se olisi meillä hajonnut... :headwall: :headwall: :headwall: |O itsellä kun ei muutenkaan raha puussa kasva ja on vakuutusta ja muuta menossa rahoista niin ei tuo perkeleen itaruus voi korvata särkemäänsä!!!! |O |O ja paras oli kun sen eukko sanoi että ei hyö ees käyttäny sitä kuin pari kertaa...no kerta hyö sitä on käyttäneet niin onhan se silloin ollut ehjä :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

anteeksi kamala purnaus mutta ku ottaa niin päähän kun ei voi rikkomaansa korvata. itse olen kuitenkin korvannut...tiiänpähän vaan että ei tule saamaan kyllä lainaan enää minun vanhaa pelastuliiviä...senkin perhana meinas omia...en saa siis omia tavaroita itselleni, kun tartten niitä omalle pojalleni...huoh :ashamed:

älytöntä..! onneks mun veli ei ole noin ajattelematon, päinvastoin... mut onhan sen se korvattava..! tietenkään pakottaa ei voi, mutta luulis jossain vaiheessa tajuavan.

Kuulostaa aivan minun vanhemmalta veljeltä, ikävä tapaus. Onneksi emme ole väleissä enää lainkaan, eipä taida hänen tyttönsä edes tietää että heillä on serkkupoikia ja täti olemassa. :/

eikä tää oo ees ensimmäinen kerta...on tyttönsä vienyt pojan leluja ja ei oo mitään sanottu et sellainen on huomattu, itse olen ne löytänyt rikkinäisenä heiltä, yksi näistäkin oli pojan lempilelu, kummitädiltä saatu...voi että miulla sitten kihisee ja pahasti nyt...ja sitten ihmetellään miksi ei kylässä käydä, eipä huvita..

Yhteistyössä