Esikoisen isällä oli sitten hyvä syy miksei tullu lastenvalvojalle

Markiisi musculocutaneus

Aktiivinen jäsen
20.05.2007
16 458
1
38
tampere
|O :o
Koska kun me erottiin oli lapsi niin pieni ettei sidettä heidän välille ole kehittynyt joten lapsi on hälle kuollut :o :o Tyyppi on kyllä pimee ja sekasin ku seinäkello :/
Koska toista lastaan näkee joka on sen exän ni se on sille elossa...
miehet :headwall: :headwall:

mun ex UNOHTI tulla... tarkoitus oli viimein sopia tapaamisista, kun molemmat halusivat lapsen asumaan luokseen. Antoi vaikuttavan kuvan lastenvalvojalle :D

Lapsi tapaa nykyään isäänsä joka toinen vkl pidennetysti

Alkuperäinen kirjoittaja rjsxf:
mun ex UNOHTI tulla... tarkoitus oli viimein sopia tapaamisista, kun molemmat halusivat lapsen asumaan luokseen. Antoi vaikuttavan kuvan lastenvalvojalle :D

Lapsi tapaa nykyään isäänsä joka toinen vkl pidennetysti

meillä ei tapaa ollenkaan.eron jälkeen näki kerran ja siihen loppu.Ei osannu olla poitsun kanssa ni unohettiin tapaamiset kokonaan. :/

Parempi olla sitten tapaamatta. Kaikista ei ole isiksi.. ainakaan kovin hääppöisiksi sellaisiksi. Kyllä isä itse osoittaa jos on lapsesta oikeasti kiinnostunut. Ei siihen vaikuta "hirveät ämmät" välissä jos lapsi isälle jotain merkitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:
Parempi olla sitten tapaamatta. Kaikista ei ole isiksi.. ainakaan kovin hääppöisiksi sellaisiksi. Kyllä isä itse osoittaa jos on lapsesta oikeasti kiinnostunut. Ei siihen vaikuta "hirveät ämmät" välissä jos lapsi isälle jotain merkitsee.

Peesi!

:o Melkoisia idiootteja. Miten edes mitään suhdetta syntyy jos eivät itse ole aktiivisia aloitteen tekijöitä, eikö ne tajua ettei pieni lapsi ole vastuussa jostain suhteen kehittymisestä vaan aikuiset miehet. Toivottavasti katuvat päätöksiään joskus katkerasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:

joo ei tapaa sitten ku esikko on 18v katotaan uusiks.Ainoo ärsyttää noi sopimukset ku pitäs uusia ni on syyt taas :headwall: :headwall: :headwall:

Nää on niin kurjia luettavia. Itselläni myös samanlaisia kokemuksia. Mutta kun miehelle tuli ikää, alkoi lapsetkin kiinnostaa.
On ne vaan jotkut niin tyhmiä, eivätkä tajua, miten tärkee se lapsi on.

Paras on tosiaan antaa vaan ajan kulua rauhassa. Lasta ei voi isälle väkisin tyrkyttää vaan isästä itsestä lähtee halu olla isä, mutta kyllä minuakin satuttaisi jos lapseni isä sanoisi että lapsi edustaa hänelle kuollutta jos ei suhdetta ole voinut häneen luoda. :/ Hänen oma lapsi se kuitenkin on.

ai,hitto,että teillä kyl hyvät mies valinnat.oikee fiksua,ei voi muuta sanoa.sääli vaan,että lapset kuitenki kärsivät,koska joka tapauksessa isä,ainakin pitäisi olla lapselle tärkeä.ite oon yh isä ja ei ne äiditkään kyl ain nii fiksui oo..

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
ai,hitto,että teillä kyl hyvät mies valinnat.oikee fiksua,ei voi muuta sanoa.sääli vaan,että lapset kuitenki kärsivät,koska joka tapauksessa isä,ainakin pitäisi olla lapselle tärkeä.ite oon yh isä ja ei ne äiditkään kyl ain nii fiksui oo..

no esikko ei kärsi.Vihaa isäänsä ja pitää nykyistä isänään on ollu niin pienestä mukana =)
en ole yh ihan onnellisesti naimisissa =)

Alkuperäinen kirjoittaja LaDy DoMinA:

no esikko ei kärsi.Vihaa isäänsä ja pitää nykyistä isänään on ollu niin pienestä mukana =)
en ole yh ihan onnellisesti naimisissa =)

Miulle nousi ihan kyyneleet silmiin lapsen puolesta. Tietääkö lapsi siis itse että biologinen isänsä pitää häntä "kuolleena" itselleen? :/

Itse uskon myös siihen että tyttöni saattaa tulla pitämään isänään jotakuta muuta.. Miusta millään muulla ei ole merkitystä kuin sillä että lapsi kasvaa muuten onnelliseksi. Oli hänellä biologinen isä, ei-biologinen tai ei isää ollenkaan. Monien vuosien päästä on biologisen isän varmaan aika turha tulla enää lapsen elämään mukaan JOS lapsi on ehtinyt kiintymään johonkuhun toiseen isähahmoon.

Mun pojan isä ei myöskään tapaa poikaansa kuin 2 kertaa vuodessa! Mut poikaa ei tunnu haittaavan koska nykyseni kans olen ollut siitä asti kun poika oli1,5 vuotta niin pitää nykyistä isänään vaikka tietää ettei ole biologisesti oma isä.

Onhan noita "isiä" juu... Mun isä ei koskaan käyttänyt tapaamismahdollisuutta, kuulemma siksi, että halusi tehdä äidilleni kiusaa - tarkoitus siis evätä äidiltäni mahdollisuus omaan hetkeen ilman minua jaloissa pyörimässä. Äiti oli erittäin tyytyväinen tilanteeseen, koska siinä vaiheessa isän alkoholismi repesi niin pahaan malliin, että ei hänen seuraansa lasta olisi voinut antaakaan.

Mutta mutta: nykyään isä on minulle lähes "kuollut", mutta elämässäni on asiat kaikkineen ok. Isälle alunperin tarkoitettua kohtaa ovat paikanneet monet rakkaat ihmiset matkan varrella. Isä tässä loppuviimein on häviäjä, ei edes tiedä olevansa isoisä. Eikä tiedä paljoa muutakaan, ja se on ihan oma häpeänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja liiru:
Miten voi olla noin pönttöpäitä ukkoja edes olemassa :/

No jotkut ehkä on sellaisia mutta miun tytön isä on kyl pohjimmiltaan kuitenkin ihan hyvä ihminen.. vaikkakin on hieman pyöritellyt ihmisiä. Olen hänelle antanut anteeksi ja itsekään en ole ihan oikein toiminut joten tuloksena on perinpohjaisen vaikeat välit. En tiedä tuleeko luottamus koskaan palautumaan osapuolten välillä..

:headwall: Eikä kaikki eroo aina riidoissa.

Mun isä sanoi suoraan pikkusiskolle, että vihaa tätä ja toivoo siskon olevan kuollut. Mua olisi halunnut tavata, koska olin jo isompi ja kaiketi tutumpi. Muuttui vaan tuon jälkeen isä mullekin 'kuolleeksi'. Olin lojaalimpi siskolle ja tajusin, ettei lapselle sanota noin. Ei tavattu juurikaan sen jälkeen ja selvästi isäkin ymmärsi mun vihani, mutta eipä halunnut keskustellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Mun isä sanoi suoraan pikkusiskolle, että vihaa tätä ja toivoo siskon olevan kuollut. Mua olisi halunnut tavata, koska olin jo isompi ja kaiketi tutumpi. Muuttui vaan tuon jälkeen isä mullekin 'kuolleeksi'. Olin lojaalimpi siskolle ja tajusin, ettei lapselle sanota noin. Ei tavattu juurikaan sen jälkeen ja selvästi isäkin ymmärsi mun vihani, mutta eipä halunnut keskustellakaan.

Sisko muuten käy kaikkea läpi nyt aikuisena, joten kannattaa säästää lasta noilta kommenteilta.