no johan on..:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SocialButterfly

Vieras
Lapseni ollut kova syömään tuttia aika ajoin..juuri oli taas sellanen tutinsyönti vaihe että mietinkin jo et millä ilveellä sen sais pikkuhiljaa pois..no muutaman päivän nyt itse ollut tyystin syömättä tuttia päivällä ja ainoastaan autossa ja illalla halunnut tutin..tänään sitten piruuttain koitin että mitäs sanoo jos laitan nukkuu ja ilman tuttii..niin ei mennyt kun 10min nin nukahti tuonne noin vain.. :o kannattaako mun tehdä nyt niin että tutit lntää nyt heti roskiin kun yökin näköjään menee ilman..tai onhan tässä tätä "yötä " vielä jäljellä..mutta :D

Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:
todellakin pois kokonaan jos noin helpolla pääsit :D

niin meinasinkin..ja mäkun e ole ottanut mitään stressiä edes tosta tutin pois ottamisesta..niin näin kävi..ja ikää tosiaan 1,5v..hienoa :D

Meillä jäi tutti pois tytöltä ihan yks kaks, kun unohti illalla pyytää tutin. Yö meni heräämättä. Aamulla ihmetteli, kun ei tuttia löytynytkään sängyltä. Sanottiin tuttien matkanneen oravan pojille (meillä pihassa käy 4 oravaa). Pari päivää kyseli tuttia yö ja päiväunille mennessä tuttia, mutta muisti sitten itse, että ne on oravanpojilla. Yksi tutti on kaapissa muistona. Tyttöä alkaa naurattaa, kun näkee sen.

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:

niin meinasinkin..ja mäkun e ole ottanut mitään stressiä edes tosta tutin pois ottamisesta..niin näin kävi..ja ikää tosiaan 1,5v..hienoa :D

meillä toi edessä,saas nähä miten käy...

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:

meillä toi edessä,saas nähä miten käy...

tsempit sinne.. :)

Yhteistyössä