No johan oli soittaja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimi

Vieras
Hölmö menin vastaamaan tuntemattomaan numeroon ja siellä oli tietenkin lehtimyyjä!
Kysyi aluksi että onko aikaa, sanoin että itseasiassa ei koska olen juuri vaippaa vaihtamassa lapselta. No sanoi että hyvä ei tässä menekkään kuin kaksi minuuttia... ?!?!
Puhui niin etten ehtinyt mitään sanoa. Ja vaikka yritinkin sanoa että nyt on kyllä lopetettava niin jatkoi vain kuuntelematta. Oli siis tarjoamassa minulle jotain geo-lehteä josta sanoin jo aluksi ettei sellainen kiinnosta. Ei kuitenkaan uskonut vaan sanoi että laitan tämän lehden nyt sitten tulemaan jo ensi kuusta lähtien. Sitten oli jo pakko sanoa vähän tiukemmin että ei kiitos!!! Otti ja löi luurin korvaan!!!!!!!
Voi mitä asiakaspalvelua!
Haluaisin tästä ilmoittaa jonnekkin mutta en muista minkä yrityksen leivissä sanoi olevansa eikä puhnumerolla tietenkään saa mitään tietoa kun on salainen!

Ne, jotka kysyy onko aikaa, niin yleensä multa löytyy aikaa, mutta jos ei kysytä, aletaan vaan paapattaan, niin saa äkkiä äkäsen vastauksen. Tässäki pari päivää sit nainen alko vaan pajattaan ja mulla meinas palaa ruoka pohjaan :headwall:

Mie vastaan aina ku mulle soitetaan, jos tyyppi esittelee ittensä lehtimyyjäksi katkasen puhelun justiinsa siihen paikkaan enkä ala kuunteleen mitään lätinöitä.... Kerran hyvässä humalassa kyllä puhuin maratonpuhelun yhen lehtimyyjän kanssa ku olin harkitsevinani jonku lehen tilausta ja juttelut oli äärettömän henkeviä sitte, lopuksi sanoin etten tilaa mittään ja suljin puhelun. :whistle:

miule soitti eilen ja sanoin jo heti puhelun alussa että en sitten osta mitään niin sanoi että no jos minä tämän nopesti teille kerron ja sanoin että voithan sinä kertoa mutten osta mitään, no 5 min höpötti ja sanoin sitten etten tällä kertaa osta mitään niin sanoi että älä sano ettet tällä kertaa osta vaan sano enemmin ei kiitos sitten vielä höpötti ja lopuksi sanoin EI KIITOS lopetti puhelun hyvin äkkiä kiitos HEI!...

Yhteistyössä