No jo on taas! Mulla on melkein "aamukampa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tarkkailen ja säännöstelen syömisiä normaalisti. Yritän pysyä painossa jonka työllä saavutin. Kartan niitä paljonpuhuttuja hiilareita, mutta en varsinaisesti karppaa. no nyt perjantaina saan lapset yökylään ja ajattelin sen kunniaksi laittaa elämän risaseksi. Juon muutaman lasin viiniä ja syön kaikkea roskaa. Sipsejä, jäätelöä, keksejä, pizzaa... Ihan mitä vaan tekee mieli ja niin paljon kuin tekee mieli. Pienet on huvit mullakin kun odotan tota mässyhetkeä kuin kuuta nousevaa :|

Minäkin aikoinani sain ylipainon kuriin mutta muutama vuosi on mennyt ja taas on tilanne siinä että yritän ajatella jokaisen suupalan ja se ei oo kivaa.
Tsemppiä sinulle:)

Kuulostaa hyvältä. Mulla on samantyylinen perjantai odotettavissa. Vietän illan työporukassa ja menussa nuotiomakkaraa, myöhemmin hyvää lihaa ja punaviiniä ja vielä myöhemmin sipsejä ja siideriä. Ahhhh.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Kuulostaa hyvältä. Mulla on samantyylinen perjantai odotettavissa. Vietän illan työporukassa ja menussa nuotiomakkaraa, myöhemmin hyvää lihaa ja punaviiniä ja vielä myöhemmin sipsejä ja siideriä. Ahhhh.

Oi, kivalta kuulostaa. Mukavaa iltaa!

Yhteistyössä