No jo kolahti... Onko lapset totuudentorvia, aina? :/ ;)

Siis onks tuo mun 5v sitä mieltä, että mie elän miehen "siivellä" :eek:
Käytiin kaupassa 5v tytön kanssa ja kassalla tyttö ilmoitti, että hän haluaisi maksaa. Mie sit kysyin, jotta onks hällä kanssa rahaa... johon tyttö topakasti vastasi: "Ei, mutta ei sullakaan oo jos ei isi anna!" :whistle:

Tais tyttö kuunnella korva tarkkana mun ja miehen juttelua ennen kauppaanlähtöä, kun mies totesi, että ota rahaa hänen lompakostaan... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Käytiin kaupassa 5v tytön kanssa ja kassalla tyttö ilmoitti, että hän haluaisi maksaa. Mie sit kysyin, jotta onks hällä kanssa rahaa... johon tyttö topakasti vastasi: "Ei, mutta ei sullakaan oo jos ei isi anna!" :
ÖÖ - siis onko sinulla rahaa jos miehesi ei anna ? vain siitä voimme päätellä onko tyttö vain ihana, vai ihana ja myös totuuden torvi...

 
Alkuperäinen kirjoittaja nefilim:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Käytiin kaupassa 5v tytön kanssa ja kassalla tyttö ilmoitti, että hän haluaisi maksaa. Mie sit kysyin, jotta onks hällä kanssa rahaa... johon tyttö topakasti vastasi: "Ei, mutta ei sullakaan oo jos ei isi anna!" :
ÖÖ - siis onko sinulla rahaa jos miehesi ei anna ? vain siitä voimme päätellä onko tyttö vain ihana, vai ihana ja myös totuuden torvi...
No onhan mulla, yleensä... Tai siis, meillä on yhteinen tili... mutta tälläkertaa miehellä sattui olemaan käteistä lompakossa, ja siks kehoitti mua ottamaan sieltä.
Ilmeisesti tyttö päätteli, että mulla ei voi olla rahaa, kun "isi" antoi. Eli tuo oli tavallaan totta... mulla ei ollut käteistä itsellä ollenkaan, ennen kun mies antoi.
 

Yhteistyössä