no jee nyt taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
ärsyttääää. ja joo kyllä mies ärsyttää.
sen piti tulla tänään aamupäivällä mökiltä ja meidän piti tehä jotain mukavaa tänään yhessä. Eilen se oli ottamassa "vähän" kaljaa ja lähti sen jälkeen takas mökille.
Tosin uskonpa ettei se nyt pääse tulemaan kun tuolla tuulee noin paljon MUTTA kun se ei ees voi vastata puhelimeen, ja tottakai mä huolehdin että mitä jos on sattunu jotain.
Kukaan mökillä olijoista ei vastaa puhelimeen.. huoh...

Menee kyllä nyt hermot. Sit kun hän jätti vielä avaimet kotiin niin lupasin että ootan kotona mutta v*tut, mä lähden kyllä jonnekki muualle.

no tuollaist se juuri on mökilläolijoiden kanssa - jätä se naru nyt vaan löysemmälle, ei siellä mökillä kukaan tykkää tiukasti puhelimen palloteltavana olla. Nauti vapaudestasi, ja ota avaimet mukaan ja lähde ulos, mitä siellä päivystät. Aikuisella ihmisellä ei mitään hätää ole, jos ulkona joutuu sua hetken odottamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miten tuo tuuli mihinkään vaikuttaa, millä se on sinne mökille mennyt? Tuskinpa alkaisin päivystää kotona, soittakoot jos tarvitsee avaimiaan.

no veneellä.

ja täällä päin tuulee kyllä siihen malliin että en mäkään varmaan uskaltais tonne lähteä ajelemaan...
ja joo mutta sillä ei satu olemaan puheaikaa kännykässä ...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis miten tuo tuuli mihinkään vaikuttaa, millä se on sinne mökille mennyt? Tuskinpa alkaisin päivystää kotona, soittakoot jos tarvitsee avaimiaan.

no veneellä.

ja täällä päin tuulee kyllä siihen malliin että en mäkään varmaan uskaltais tonne lähteä ajelemaan...

No mä en ainakaan jaksais kotona päivystää. Piilota kotiavaimet jonnekin, laita miehelle tekstari mihin laitoit ne ja nauti päivästä vaikka ystävän kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no veneellä.

No mä en ainakaan jaksais kotona päivystää. Piilota kotiavaimet jonnekin, laita miehelle tekstari mihin laitoit ne ja nauti päivästä vaikka ystävän kanssa :)

hyvä muuten mutta mulla ei oikeen ystäviäkään oo :(
"ystävät" lähti kun tää mun raskauteni alkoi.

mutta kai sitä johonkin yksinkin voi mennä....

Yhteistyössä