No hyi yök, en syö! (Ja nyt se huutaa tuolla pihalla..)

  • Viestiketjun aloittaja dee
  • Ensimmäinen viesti
palma
Alkuperäinen kirjoittaja jupida:
Meidän koirat kyllä jättää syömättä jos on jo liian vanhaa, jota kaksi päivää yli päiväyksen oleva kana ei ole. Ja tarkennukseksi vielä, meillä koirien pääruokavalio koostuu hyvälaatuisesta kuivamuonasta, eivät elä "jätteillä"..
Samaa mieltä. Kyllä mä koiralle oon tarjonnut kaikenlaista, koska se kyllä jättää pilaantuneet syömättä. Ei ne parasta ennen -päiväykset voi viime sekunneille mennä ennen pilaantumista, kyllä niissä on aina vähän pelivaraa.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja jupida:
Meidän koirat kyllä jättää syömättä jos on jo liian vanhaa, jota kaksi päivää yli päiväyksen oleva kana ei ole. Ja tarkennukseksi vielä, meillä koirien pääruokavalio koostuu hyvälaatuisesta kuivamuonasta, eivät elä "jätteillä"..
Samaa mieltä. Kyllä mä koiralle oon tarjonnut kaikenlaista, koska se kyllä jättää pilaantuneet syömättä. Ei ne parasta ennen -päiväykset voi viime sekunneille mennä ennen pilaantumista, kyllä niissä on aina vähän pelivaraa.
Mutta kuten myös meidän ihmisten mahat myös koirien mahat ovat erilaisia. Toiset voivat syödä mitä tahansa ilman vatsanväänteitä, kun taas toiset saavat pienimmästäkin ruokavalion muutoksesta kamalat vatsavaivat. Jos koira kieltäytyy syömästä jotakin, siihen on yleensä hyvä syy, vaistoaa että sitä ei ole hyvä syödä tai sitä voi myös yksinkertaisesti ellottaa syödä limaista lihaa.. Tosin on myös koiria jotka syövät ahneuksissaan vaikka meneekin vatsa sekaisin. Siinä tapauksessa koiran omistaja tuntee sen nahoissaan = siivoaa ripulia ja oksennuksia. Silloin koiran omistajan on ajateltava koiran puolesta eikä väkisin syöttää tavaraa mikä ei sovi koiralle.

Ja tässähän tapauksessa ap:n koira jätti kanat syömättä ( vaikka täällä sanottiin että ihan hyvin voisi syödä ). Ja silloin ap kunnioitti koiran päätöstä ja antoi kunnon ruokaa.
 

Yhteistyössä