T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eihän se pelkälä veellä lähe puhtaaksi ja hajut jää jos ei käytä jotain mietoo saippuaa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mutta muistakaa, että ei saa liikaa jynssätä muuten tavara kuluu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mutta muistakaa, että ei saa liikaa jynssätä muuten tavara kuluu.
ja taas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mutta muistakaa, että ei saa liikaa jynssätä muuten tavara kuluu.
ja taas![]()
Näin sun vastanneen tähän ketjuun enkä voinut vastustaa kiusausta:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Tuli vaan muuten mieleen tosta saippualla pesemisestä..Tuskin kukaan meistä jotka saippualla karvansa pesevät tukkivat sitä saippuaa rööriinsä..Tai eipä mulla ainakaan tapana.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mutta muistakaa, että ei saa liikaa jynssätä muuten tavara kuluu.
ja taas![]()
Näin sun vastanneen tähän ketjuun enkä voinut vastustaa kiusausta:xmas:
hyvä hyvä =) pidetään tavaran kulumis ohjeet esillä ketjussa kun ketjussa koska kaikkiin tämä aina sopii jollain muotoo :kieh:
niin ja älkää käyttäkö mitään pesusieniä tai puhveja ym..vastaavia juttuja tähän kyseiseen pesuun koska se voi oikeesti kuluuja tulla posliiniks ihan luonnostaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Juuri tuossa mietinkin että kenen värkki haisee niin pahalta että sitä pitää monta kertaa päivässä pestä, mutta näköjään ainakin sinun![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Tuli vaan muuten mieleen tosta saippualla pesemisestä..Tuskin kukaan meistä jotka saippualla karvansa pesevät tukkivat sitä saippuaa rööriinsä..Tai eipä mulla ainakaan tapana.![]()
Mä ainakin, mulla on pumppupullo jonka suun työnnän sinne reikään ja pumpaan pari kertaa saippuaa.![]()
No ei vaan, mutta kyllä mä oikeesti pesen ihan joka kohdan saippualla ja kunnolla pesenkin, mutta sisään asti en ala sörkkimään.![]()