no huh :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
asun rivarissa ja naapurin kaa äsken juttelin ku siihen jalkoihin ilmesty kissa mouruaan. kysyin et kenen toi on,niin naapuri totes et toisen naapurin (ok-talo) ja olin et juujuu ja aloin kissalle juttelee et mitäs oot vailla ja rapsuttelin sitä,ni naapuri tokas et kai se vähän odottelee et porukat tulee leviltä :o :o ja täältä ei ihan kahdeks päiväks mihinkään leville lähdetä :|

jos on sopinu hoitajan? ainakin meidän kissaus ei suostu enää näin lämpimillä tulee sisätiloihin vaan hän tekee ympäripyöreää päivää hiirijahdissa. lazia ja rapsutuksia tulee välillä hakemaan ja sitten haihtuu taas

no jossain maalla mä ymmärän et kissat vapaana kulkee,mut et keskellä kylää.. viikon reissu jos oikein ymmärsin.. ja tuskinpa on ketään hoitamassa ku naapuri tokas et kissa mouruaa niiden oven takana joka päivä et he on sille sit välillä jotai ruokaa antanu :/
(siis hyvä et on antanu,mutta..)

Mutta jos sille joku käy kuitenkin ruokaa ja juomaa antamassa.

Ainakin toivon niin, muuten on tosi julmaa lähteä ite lomalle ja jättää eläin kotiin :o

Mun äidillä on 9 kissaa ja kaksi koiraa niin ei ton lauman kans kyllä mihinkään lähdetä, eli niillä on pakko olla hoitaja =)

Yhteistyössä