No hitto, pakko se on tulla äiteetäki ikävä

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Veli tuossa naamakirjassa kännipäissään mölisee, http://www.youtube.com/watch?v=GDlCcGBtGd0 tuon pisti ja kysy muistanko, muistan kyllä, mein äiteen lemppari :heart: Ja niin ihana biisi että itku tullee joka kerta :'(
Jännää ettei sitä oman äitin kuolemasta niin osannu surevaksi alkaa sillon ko se tapahtu, mut nyt ko on oma lapsi, hitto vie mie antasin mitä vaan että tuo mussukka ois senki pirulaisen saanu tuntea :D Ois ollu toinen maailman parhaista mummoista :heart:

Ja tätä tuo minun veli aina mulle humalaisena tyrkyttää http://www.youtube.com/watch?v=gOKimhCTLpc :heart: Vaikka se jäyhäjoona onki, nii nämä kyllä kertoo sen mitä tarviiki. :ashamed:

Minulta kuoli isä vuosi sitten, ja jos jossain kuulee "vanhat rallit": "Piupali paupali" (eli se "mistä te ootte te nuoret poijjaat kun en mä tunne teitä, piupali paupali piupali paupali kun en mä tunne teitä..jne.) tai "Juokse sinä humma", niin heti kihoaa kyyneleet silmiin. Isällä oli tapana niitä rallatella :( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
Minulta kuoli isä vuosi sitten, ja jos jossain kuulee "vanhat rallit": "Piupali paupali" (eli se "mistä te ootte te nuoret poijjaat kun en mä tunne teitä, piupali paupali piupali paupali kun en mä tunne teitä..jne.) tai "Juokse sinä humma", niin heti kihoaa kyyneleet silmiin. Isällä oli tapana niitä rallatella :( :'(

:hug:

Mein isä aina rallatteli mulle että "mistä ne tyttäret onkaan tehty, sokerista ja BETONISTA" :laugh: Meijän suvun naisetko ollu kaikki kestävää laatua... :D Mut siitä jääny mullekki päälle sama rallatus, omalle mussulle sitä hoilottelen... :heart:

Ja sitte on se yks biisi mistä isi niin tykkäs ko kuuli minun sitä laulavan, ja miehän laulan aina... Miksei sitä vois vaan palata takas 80-90-luvuille... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:

:hug:

Mein isä aina rallatteli mulle että "mistä ne tyttäret onkaan tehty, sokerista ja BETONISTA" :laugh: Meijän suvun naisetko ollu kaikki kestävää laatua... :D Mut siitä jääny mullekki päälle sama rallatus, omalle mussulle sitä hoilottelen... :heart:

Ja sitte on se yks biisi mistä isi niin tykkäs ko kuuli minun sitä laulavan, ja miehän laulan aina... Miksei sitä vois vaan palata takas 80-90-luvuille... :ashamed:

Kiitosta! :)
Ja juu, pitää itekki sitte joskus omille muksuille rallatella noita piupali paupaleita, pysyy perinteet :laugh: Yksi juttu mitä koitan välttää, on se kuinka AINA jos telkkarista tuli melkein mitä tahansa oli isän kommentti "mää oon tän nähny!" (vaikka kyseessä ois ollu jonkun leffan tv-ensi-ilta :laugh: ) Ja tuo tapa minua siis itseäni ärrrrsytti ihan suunnattomasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ja tätä tuo minun veli aina mulle humalaisena tyrkyttää http://www.youtube.com/watch?v=gOKimhCTLpc :heart: Vaikka se jäyhäjoona onki, nii nämä kyllä kertoo sen mitä tarviiki. :ashamed:

Ikinä ennen en ole ko. biisiä kuullut, mutta kyllä kuunnellessa kostuu silmänurkka ja tulee rakas pienen pieni pikkuveli mieleen(ikäeroa reippaasti yli 10v). Ja noihin muihin legenda biiseihin pitää sanoo tämä mitä mun vaari aikanaan laulo AINA saunassa kunnon koivuvihdan kera, tätä mun lapset ei tuu ikinä unohtaan! ; "Saunassa, lauteilla, saapi *nimi* tyttö/poika rapsutella vihdalla. Mieli ala siellä virkistyy, piiiitkät askeleetkin pitkistyy. :D" Mahtava sauna biisi, mitä hoilaan aina. :D

Yhteistyössä