D
darkstarmama
Vieras
Siis tähän ketjuun viitaten:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1077302
Koko juhannus meni ootellessa. :'(

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1077302
Koko juhannus meni ootellessa. :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:OliLapsetkin vaan itkee kun ei täti tullutkaan. Ja pullaakin sulatin pakkasesta ihan turhaan, menivät nyt nisut haaskioon. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Vähän sama kuin mulla, koko Provinssi pilalla, kun ei sossutäti tullu meillekään, vaikka niin täällä joku harmaa lupaili.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Vähän sama kuin mulla, koko Provinssi pilalla, kun ei sossutäti tullu meillekään, vaikka niin täällä joku harmaa lupaili.
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Vähän sama kuin mulla, koko Provinssi pilalla, kun ei sossutäti tullu meillekään, vaikka niin täällä joku harmaa lupaili.
Hö! Tais mennä uskottavuus kaikilta harmailta muutaman epäluotettavan takia. Sitä se aina on; jotkut mokailee, kaikki kärsii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Vähän sama kuin mulla, koko Provinssi pilalla, kun ei sossutäti tullu meillekään, vaikka niin täällä joku harmaa lupaili.
Hö! Tais mennä uskottavuus kaikilta harmailta muutaman epäluotettavan takia. Sitä se aina on; jotkut mokailee, kaikki kärsii![]()
Vakavasti puhuen,onhan suurin osa harmaista fiksuja. :hug:
Tää vaan oli niin lähellä sydäntäja ekakerta kun MINULLEjoku rupeaa provoilemaan ja keksimään omia teorioitaan.
Sain kyllä parhaat naurut, ja ukkokin nauroi ihan vedet silmissä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Vähän sama kuin mulla, koko Provinssi pilalla, kun ei sossutäti tullu meillekään, vaikka niin täällä joku harmaa lupaili.
Vakavasti puhuen,onhan suurin osa harmaista fiksuja. :hug:
Tää vaan oli niin lähellä sydäntäja ekakerta kun MINULLEjoku rupeaa provoilemaan ja keksimään omia teorioitaan.
Sain kyllä parhaat naurut, ja ukkokin nauroi ihan vedet silmissä. =)
Niinhän se on =)
muoks Olen itsekin ollut joskus harmaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:OliLapsetkin vaan itkee kun ei täti tullutkaan. Ja pullaakin sulatin pakkasesta ihan turhaan, menivät nyt nisut haaskioon. :ashamed: