no entäs tämä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nora

Jäsen
31.05.2004
81
0
6
olenkohan ainut maailmassa jolla on seuraavanlainen murheenkryyni? elikkäs on siis minä(5kk:sen pojan äiti) ja avomieheni. ja meidän perheonnea varjostaa tai ainakin uhkaa varjostaa minun pitkäaikainen "likkakaverini" oltu samalla ylä sekä ala asteella peruskoulussa ja tunnettu vuosia.. nyt hän on kahden lapsen yh ja avomieheni ja hän ovat nyt niinku alkaneet menemään kahestaan aina sillon tällön. nytkin mun mies on sen himassa tai ainakin näin oletan kun mun kaverini pyys siltä apua täyttämään jotain toimeentulohakemusta sossua varten. mikään ei tehoa homma vaan jatkuu vaik oon sanonut ja raivonnut molemmille etten hyväksy että ovat kahden. onkohan kukaan samassa tilanteessa että joku niinku teiän yhteinen frendi on alkanu tolleen tekemään?minä epäilen tietenkin vaikka mitä... mut ei kaverini tajua perääntyä vaan pyytää aina mun miestä sen seuraksi millon raflaan ja millon leffaan....ja vaikka minne .....menis ettii vaikka mielummin omaa #piiip#....... no kommentoikaa tätä jotenkin..... mä en tällasta tule hyväksymään ja millä saan tän kaverini tajuamaan???olkoon vaikka sadan lapsen yh muttei tarvii tolla tavalla "omia" mun ukkoani..

:( Mä itse olen kyllä niin mustis luonteeltani (valitettavasti!) etten varmaa tollasta ihan hyväksyis :kieh: Niin,paitsi että onko se sun kaveris sulle niin HYVÄ YSTÄVÄ että uskaltaisit turvallisin mielin luottaa,että se ei ainaskaan tekis mitään aloitetta miehelles (tai jos vaikka miehes ehdottelis sille jotain,niin se ei suostuis,koska ei halua "viedä" ystävältänsä miestä...) No,siis en mä ainaskaan vois ikinä kuvitella vikitteleväni ystäväni miestä Mutta,voihan ne vaan ollakkin ihan vaan kavereita, mutta mä en vois kyllä tollasta katella tällä "mustis-luonteellani" :/ MUTTA TOIVON SULLE KAIKKEE HYVÄÄ JA ETTEI OLIS MITÄÄN SYYTÄ OLLA MUSTIS! ...mutta,hei..kantsii kyllä jutella miehes kanssa tosta asiasta,ja kertoa että se "vaivaa"sua...

Sanosin että jos ei passaa hoitoo asiota silleen että siekiin oot paikala ei oo puhtaat jauhot pusissa. Miun mielestäin siun ukkois voip sannoo ja sie kans asian ett kyl autetaa mut tullaa molemmat

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2005 klo 22:41 nora kirjoitti:
olenkohan ainut maailmassa jolla on seuraavanlainen murheenkryyni? elikkäs on siis minä(5kk:sen pojan äiti) ja avomieheni. ja meidän perheonnea varjostaa tai ainakin uhkaa varjostaa minun pitkäaikainen "likkakaverini" oltu samalla ylä sekä ala asteella peruskoulussa ja tunnettu vuosia.. nyt hän on kahden lapsen yh ja avomieheni ja hän ovat nyt niinku alkaneet menemään kahestaan aina sillon tällön. nytkin mun mies on sen himassa tai ainakin näin oletan kun mun kaverini pyys siltä apua täyttämään jotain toimeentulohakemusta sossua varten. mikään ei tehoa homma vaan jatkuu vaik oon sanonut ja raivonnut molemmille etten hyväksy että ovat kahden. onkohan kukaan samassa tilanteessa että joku niinku teiän yhteinen frendi on alkanu tolleen tekemään?minä epäilen tietenkin vaikka mitä... mut ei kaverini tajua perääntyä vaan pyytää aina mun miestä sen seuraksi millon raflaan ja millon leffaan....ja vaikka minne .....menis ettii vaikka mielummin omaa #piiip#....... no kommentoikaa tätä jotenkin..... mä en tällasta tule hyväksymään ja millä saan tän kaverini tajuamaan???olkoon vaikka sadan lapsen yh muttei tarvii tolla tavalla "omia" mun ukkoani..
En kyllä katselisi tuollaista. Jos niitten täytyy duunailla aina juttuja jossain muualla niin kyllä mulla heräis epäilys. Rehellisesti se vois tulla niitten lappujen kanssa teille. Miksi niitä ei voi teillä täyttää kun kerran kaikki olette ystäviä? Sano sille miehelles että kertoo totuuden. Onnellisempi olet ilman tuollaista miestä. Vähemmän harmia!! Voimia sinulle!!

Yhteistyössä