Y
yks
Vieras
Viimeviikolla oli isovanhempien päivä pk.ssa. Anoppi oli ihan innossaan ku kuuli ja otti viikon lomaa töistä. Junalla tulivat sen miehen kans sit etelään, toiselta puolen suomea. Mies soitti sit käytännön asioista iltapäivällä (juna siis illalla oli helsingissä mistä miehen siskon piti heidät hakea ja tuoda meille). Mies kuuli äänestä et äitinsä oli ihan kännissä ja sano siitä hänelle. Anoppi oli kiistäny kaiken ja raivostu ihan silmittömästi. Mies vaan sano et laittakaahan ne pullot kiinni ja yrittäkää selvitä ennen ku tulette meidän lasten luo. No he sit suuttuivat ja ottivat junan takasi pohjoseen. Me kuulemma ajettiin ne pois täältä, mut missään vaiheessa mies ei sanonu et meille ei saa tulla. Koko viikon jatku soittorumba, mä en enää viitsiny edes vastata puhelimeen koska kännisen kanssa turha yrittää selvittää mitään. Mies sai todella paljon paskaa niskaansa.
Perjantaina sit anoppi laitto viestiä ja pyys anteeksi, oli ilmeisesti jo selvä päivä.
Mulla edelleen niin paha mieli tapahtuneesta, anoppi kyl viinaan menevä mut osannu aina pitää pullon kiinni ku me ollaan paikalla. Ja lapset oli todella pettyneitä ku oli jo luvattu et mummi tulee. Selitettiin vaan et tuli sairaaksi eikä päässy. (4,5v ja 3v) Ihana ihminen muuten.
Miten jatkossa, me ei haluta et lapset näkee mummia ku on humalassa, käytös nimittän muuttuu ja paljon ja lapset sit ihmeissään.
Perjantaina sit anoppi laitto viestiä ja pyys anteeksi, oli ilmeisesti jo selvä päivä.
Mulla edelleen niin paha mieli tapahtuneesta, anoppi kyl viinaan menevä mut osannu aina pitää pullon kiinni ku me ollaan paikalla. Ja lapset oli todella pettyneitä ku oli jo luvattu et mummi tulee. Selitettiin vaan et tuli sairaaksi eikä päässy. (4,5v ja 3v) Ihana ihminen muuten.
Miten jatkossa, me ei haluta et lapset näkee mummia ku on humalassa, käytös nimittän muuttuu ja paljon ja lapset sit ihmeissään.