Uskaltaisitko jättää 10 v lapsen hoitoon hetkeksi, esim. 10 min asioilla käynnin ajaksi 1-vuotiaan tai 3-vuotiaan? Kumman helpommin vai ei kumpaakaan? Molempia en itse jättäisi.
No uskaltaisin, vaikka molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja pientenäiti:Uskaltaisitko jättää 10 v lapsen hoitoon hetkeksi, esim. 10 min asioilla käynnin ajaksi 1-vuotiaan tai 3-vuotiaan? Kumman helpommin vai ei kumpaakaan? Molempia en itse jättäisi.
Ja jonkin verran äidistä, onko liian ylihuolehtiva vai ei...Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Kyllä uskaltaisin. Meillä ainakin poika (toukokuussa 10v ) pärjää loistavasti 1 vuotiaan kanssa tuollaisen ajan. :heart:
Riippuu aivan siitä 10 vuotiaasta, millainen hän on...
Niin, no mä olen aikalailla ylihuolehtivainen, mutta meillä usein 1v on sen aikaa hyppykiikussa, kun isoveli vahtii, joten siinä ei hirveästi vahinkoja pääse tapahtumaan...Alkuperäinen kirjoittaja pientenäiti:Ja jonkin verran äidistä, onko liian ylihuolehtiva vai ei...Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Kyllä uskaltaisin. Meillä ainakin poika (toukokuussa 10v ) pärjää loistavasti 1 vuotiaan kanssa tuollaisen ajan. :heart:
Riippuu aivan siitä 10 vuotiaasta, millainen hän on...