No entäpä sitten puolisot :) Kuinka monta ja minkälaisia lahjoja ostatte/annatte

  • Viestiketjun aloittaja Joulutonttunen
  • Ensimmäinen viesti
Me sovittiin että mennään ostamaan meille jotain yhdessä kun kumpikin on ihan tylsistyneitä niihin perinteisiin paketteihin eli haju/partaveteen, vaatteisiin,koruihin yms. Niitä kun ostellaan toisillemme muutenkin ympäri vuoden.
 
Mie päädyin pohdinnan jälkeen tulokseen, että mies saa lahjakortin kenkäkauppaan, saunahatun (ja tähän ehkä vois yhdistää vielä jonkun suihkusaippua / tuoksu-paketin), puolipeitteen autoonsa ja sen perinteisen pitkät kalsarit + parit bokserit + muutamat sukat-setin.
 
"opiskelijaäiti"
Koska olen opiskelija,äiti ja en halua miehen rahoilla ostaa hänelle lahjaa niin budjetti on aika pieni jonka vuoksi lahja jää yhteen.
Ostin n. 60€ maksavan ps3 peli uutuuden.
 
Khimaira
Lapset saavat PS3:n ja miehen lahja on siihen Gran Turismo 5- peli.
Mies ei tiedä että mä olen hommannut tuon pelikoneen ja pelin, joten toivottavasti, on mieluisa :xmas:
 
"vieras"
Mies on toivonut saavansa pippurimyllyn tyyppisen yhdellä kädellä toimivan suolamyllyn ja kirjan. Hän tykkää sota-ajan historiaa käsitteleviä kirjoja, joten nämä hän tulee saamaan!
 
Pehmeä paketti sisältää pari t-paitaa, neljät bokserit ja kasan sukkia. Lisäksi on sellainen suihkusaippua-lahjasetti. Ja kovasti haluaisin opettaa miestä kirjojen maailmaan, ei siis todellakaan lue kirjoja, mutta mietin että jos löytäisin jonkun kirjan jossa sivun mittaisia juttuja niin mieskin jaksaisi keskittyä sen verran. Vinkkejä otetaan vastaan ;) Kirjakaupassa pyörähdin mutta en äkkiseltään löytänyt mitään sellaista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;22654819:
Pehmeä paketti sisältää pari t-paitaa, neljät bokserit ja kasan sukkia. Lisäksi on sellainen suihkusaippua-lahjasetti. Ja kovasti haluaisin opettaa miestä kirjojen maailmaan, ei siis todellakaan lue kirjoja, mutta mietin että jos löytäisin jonkun kirjan jossa sivun mittaisia juttuja niin mieskin jaksaisi keskittyä sen verran. Vinkkejä otetaan vastaan ;) Kirjakaupassa pyörähdin mutta en äkkiseltään löytänyt mitään sellaista..
Mun isäpuoli joka lukee normaalisti korkeintaan lehtiä on innostunut juha vuorisesta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;22654819:
Pehmeä paketti sisältää pari t-paitaa, neljät bokserit ja kasan sukkia. Lisäksi on sellainen suihkusaippua-lahjasetti. Ja kovasti haluaisin opettaa miestä kirjojen maailmaan, ei siis todellakaan lue kirjoja, mutta mietin että jos löytäisin jonkun kirjan jossa sivun mittaisia juttuja niin mieskin jaksaisi keskittyä sen verran. Vinkkejä otetaan vastaan ;) Kirjakaupassa pyörähdin mutta en äkkiseltään löytänyt mitään sellaista..
Rakkaudella Hynynen :D

Siitä se urkeni minunkin mieheni kirjallinen taival. Nykyään tekee mulle listan kirjastoon, mitä tahtoo sieltä hakevan. Kerää suosituksia ystäviltään ja selaa mun kirjakerhojen lehtiä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;22654819:
Pehmeä paketti sisältää pari t-paitaa, neljät bokserit ja kasan sukkia. Lisäksi on sellainen suihkusaippua-lahjasetti. Ja kovasti haluaisin opettaa miestä kirjojen maailmaan, ei siis todellakaan lue kirjoja, mutta mietin että jos löytäisin jonkun kirjan jossa sivun mittaisia juttuja niin mieskin jaksaisi keskittyä sen verran. Vinkkejä otetaan vastaan ;) Kirjakaupassa pyörähdin mutta en äkkiseltään löytänyt mitään sellaista..
Mielensäpahoittaja yks hyvä vaihtoehto tuohon.
 
"Pusse"
Tänä vuonna periaatteessa sovittiin että ostetaan vaan yhdet lahjat toisillemme ja pettymysten välttämiseks kerrottiin mitä oikeasti hallutaan :) Mä toivoin Gilmore Girlsin koko boxia ja mies toivoi uutta tietokoneen näyttöä, mutta juju on siinä että siinä täytyy olla tietyt ominaisuudet, joten etsintä on vielä vähän kesken =)
Mutta pakko mun on ostaa lisäks se jokavuotinen tyttökalenteri miehelle, vaikka joka kuukausi kun se kääntää uuden tytön esiin niin valittaa miten erilainen naismaku mulla ja sillä on :D

Yleensä ollaan ostettu tosi paljon lahjoja toisillemme, mutta eiköhän se ala nyt olla aika keskittää niitä lahjoja enempi tuolle lapsukaiselle...

Vaatteita oon yleensä ostanut lahjoiks, siis lähinnä boksereita ja paitoja, ja koska normaalisti mies ostaa ihan itse vaatteensa niin on kiva edes kerran vuodessa yrittää vaikuttaa sen pukeutumiseen ;)
Konsolipeleistä mies tykkää myös kovin eli niitäkin on joskus tullut ostettua, mutta on niittenkin suhteen niin "laatutietoinen", että pitää olla ensinnäkin todella hyvin perillä, mistä mies tykkää ja ettei se vaan ole jo mennyt ostamaan peliä, jonka mä suunnittelen ostavani...

Joinakin jouluina on jopa täytynyt laittaa molemmille itselleostamiskielto, kun on ollut läheltäpiti-tilanteita, siis että toinen on meinannut ostaa itselleen joulutarjousten huumassa sellaisen jutun jonka toinen on jo ostanut lahjaksi =)
 
ccc
[QUOTE="Pusse";22655010]Tänä vuonna periaatteessa sovittiin että ostetaan vaan yhdet lahjat toisillemme ja pettymysten välttämiseks kerrottiin mitä oikeasti hallutaan :) Mä toivoin Gilmore Girlsin koko boxia ja mies toivoi uutta tietokoneen näyttöä, mutta juju on siinä että siinä täytyy olla tietyt ominaisuudet, joten etsintä on vielä vähän kesken =)
Mutta pakko mun on ostaa lisäks se jokavuotinen tyttökalenteri miehelle, vaikka joka kuukausi kun se kääntää uuden tytön esiin niin valittaa miten erilainen naismaku mulla ja sillä on :D

Yleensä ollaan ostettu tosi paljon lahjoja toisillemme, mutta eiköhän se ala nyt olla aika keskittää niitä lahjoja enempi tuolle lapsukaiselle...

Vaatteita oon yleensä ostanut lahjoiks, siis lähinnä boksereita ja paitoja, ja koska normaalisti mies ostaa ihan itse vaatteensa niin on kiva edes kerran vuodessa yrittää vaikuttaa sen pukeutumiseen ;)
Konsolipeleistä mies tykkää myös kovin eli niitäkin on joskus tullut ostettua, mutta on niittenkin suhteen niin "laatutietoinen", että pitää olla ensinnäkin todella hyvin perillä, mistä mies tykkää ja ettei se vaan ole jo mennyt ostamaan peliä, jonka mä suunnittelen ostavani...

Joinakin jouluina on jopa täytynyt laittaa molemmille itselleostamiskielto, kun on ollut läheltäpiti-tilanteita, siis että toinen on meinannut ostaa itselleen joulutarjousten huumassa sellaisen jutun jonka toinen on jo ostanut lahjaksi =)[/QUOTE]

Kerro mitä näytössä pitää olla niin etsin sulle sellaisen.
 
"Pusse"
Kerro mitä näytössä pitää olla niin etsin sulle sellaisen.
Kääk, muistankohan nyt tästä nyt ihan lonkalta, kokeillaan... Siis koko 23" tai 24", pitää olla HDMI-liitäntä, LEDistä kysyin että onko se pakko olla, mutta en vielä saanut tolkullista vastausta, kaupassa näytti esimerkkinä yhden hyvän näytön ja se oli kyllä LED, mutta se pistää ihan sikana lisää hintaa näytölle, ainakin mitä mä olen katsonut... resoluutio vähintään 1920 x 1080 ja sitten oli vielä jotain... 2ms tai 5ms vasteaika.

Ja mun ehdot taas että se ei saa ihan sairaasti yli 200 euroa maksaa, mutta kai se laatu sitten maksaa...
 
Me <3
Me sovittiin ettei osteta toisillemme juuri mitään koska ei ole mitään tarpeita ja persuksen alla on juuri ostettu uusi auto.. Yksi pieni lahja tietyllä summalla ja mä ostin miehelle sen Baby Bluesin Herkkuperhe-kirjan kun tykkää niistä :D Tampere-monopoli olis kans ollu yks vaihtoehto, jos ei tota eurorajaa oltais laitettu.
 

Yhteistyössä