Tottakai. En mä 'aatettani' kenellekään tyrkytä ja pakota tai tuomitse.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:No saanksmä olla olematta huono ihminen päinvastaisesta syystä?
TOI OLI HYVÄ! JUURI NÄIN, SUO SIELLÄ VETELÄ TÄÄLLÄAlkuperäinen kirjoittaja ..:kestoilusta kun puhutaan, niin nauratti kaverin kestoilu... ihan hyvä sinänsä, selitti et vähentää roskan määrää yms. Mut ku tuli puhe roska-astian koosta ja tyhjennysvälistä, niin meidän perheillä se oli sama... meillä on vain yksi lapsi enemmän. Eli eikös sitä kannattais myös muut asiat tarkistaa, jos kestoilee.... Ja ehdottomasti siis kunnioitan kestoilua, mut tuo vain huvitti.
Kyllä kestoilu on rasittavampaa ja vie enemmän aikaa kuin kertisten käyttö! Se vaiva ja ajankulu ei ehkä tunnu selvästi, jos on yksi tai kaksi lasta, mutta jos lapsia on vaikkapa 5 ja heistä vaippaikäisiä 3, kyllä siinä kestot ovat rasitteena hyvin herkästi...se nyt vaan on herkästi totuus.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ööh...en kyllä tiedä mihin liittyy mutta en ole kyllä kestoilun takia itseäni parempana pitänyt
Mutta ihmettelen kyllä näitä joiden mielestä kestoilu on niiiiiiin rasittavaa ja aikaa vievää eivätkä ole koskaan edes kokeilleet.
|O no mä olen sitten se 1%!!!Alkuperäinen kirjoittaja ex-kestoilija:No toki asia voi olla noinkin, mutta totuus on, että siihen touhuun liittyy 99%:sti juuri se sädekehän kiillotus! Eli ei ole ihme, jos moni herkästi niin kestoilijoista ajattelee. Siitä on tehty melko tehopyhää touhua...siis pääasiassa. Siksi itsekään en ole enää kestoilija, se tuntuu olevan yksi uskonto muiden joukossa, enkä kaipaa uutta uskontoa.
Ymmärrän, että väsymys voi johtua muustakin. Olen kokenut monenlaiset väsymykset ja myöskin kestot ja kertikset...mutta kyllä kestotkin voivat olla syy väsymykseen siinä missä moni muukin seikka. Ja sellaisen silmin, joka siitä ei mitään tiedä, se touhu näyttää lähes takuuvarmasti sikarankalta! Ja sellaisen silmin, joka siitä tietää, se voi myös näyttää sikarankalta. Toki on niitäkin, joille se ei ole sikarankkaa touhua, oikeastikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:|O no mä olen sitten se 1%!!!Alkuperäinen kirjoittaja ex-kestoilija:No toki asia voi olla noinkin, mutta totuus on, että siihen touhuun liittyy 99%:sti juuri se sädekehän kiillotus! Eli ei ole ihme, jos moni herkästi niin kestoilijoista ajattelee. Siitä on tehty melko tehopyhää touhua...siis pääasiassa. Siksi itsekään en ole enää kestoilija, se tuntuu olevan yksi uskonto muiden joukossa, enkä kaipaa uutta uskontoa.
Mikä ihme siinä on että jos valittaa väsymystään tms, niin ensimmäisenä moni ensin ehdottaa että mitä jos lopettaisit kestoilun etäkä turhaan itseäsi SILLÄ rasittaisi? (ja kommentit on tulleet poikkeuksetta niiltä jotka ei niistä mitään tiedä, eikä meillä edes kokopäiväkestoilla silti)
En itse lopettanut siksi, vaan tuosta syystä, kun se on ihan uskonto nykyään. Ethän sinäkään lähde mihin tahansa uskontoon mukaan, vaikka se ehkä olisi ihan kivaakin?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kuka lopettaa kestoilun SIKSI että ympäristö ajattelee sen olevan sädekehän kiillotusta? :xmas:
Tarkistettu on. Asumme omakotitalossa omalla markilla, joten esim kompostointi on meillä helppoa.Alkuperäinen kirjoittaja JUU:TOI OLI HYVÄ! JUURI NÄIN, SUO SIELLÄ VETELÄ TÄÄLLÄAlkuperäinen kirjoittaja ..:kestoilusta kun puhutaan, niin nauratti kaverin kestoilu... ihan hyvä sinänsä, selitti et vähentää roskan määrää yms. Mut ku tuli puhe roska-astian koosta ja tyhjennysvälistä, niin meidän perheillä se oli sama... meillä on vain yksi lapsi enemmän. Eli eikös sitä kannattais myös muut asiat tarkistaa, jos kestoilee.... Ja ehdottomasti siis kunnioitan kestoilua, mut tuo vain huvitti.
Meillä on neljä lasta,yhtäaikaa siis ollut 2vaippaikäistä. Ei ylimääräistä vaivaa,samalla ne vaipat on pesuun menneet kuin muukin pyykki,samalla ne kakat siitä vaipasta huuhtelee kuin sen pienen pepun pesee. Mä tykkäsin käyttää jokasella kestoja. Nythän meillä ei enää vaippaikäisiä olekkaan,mutta kyllä mä varmasti kestoilisin sen viidennenkin kanssa.Tänä päivänä on hirmu huolettomia kestoja,eivät vaadi enää sitä että heti pitää pestä,riittää että huuhtelee ja pesee lähiaikoinaAlkuperäinen kirjoittaja ex-kestoilija:Kyllä kestoilu on rasittavampaa ja vie enemmän aikaa kuin kertisten käyttö! Se vaiva ja ajankulu ei ehkä tunnu selvästi, jos on yksi tai kaksi lasta, mutta jos lapsia on vaikkapa 5 ja heistä vaippaikäisiä 3, kyllä siinä kestot ovat rasitteena hyvin herkästi...se nyt vaan on herkästi totuus.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ööh...en kyllä tiedä mihin liittyy mutta en ole kyllä kestoilun takia itseäni parempana pitänyt
Mutta ihmettelen kyllä näitä joiden mielestä kestoilu on niiiiiiin rasittavaa ja aikaa vievää eivätkä ole koskaan edes kokeilleet.
En ole koskaan kestoillut, mutta ei mulla kyllä tuollaista kuvaa kestoilijoista ole kuin edellisellä. Netissäkään ei ole kuin yksi tuputtanut, loput vain pitänyt huolta omista kestoiluistaan. Jos nyt ei lasketa keskustelupalstalla kestoilua koskevaa ketjua mukaan, niin ei ole kukaan tullut tuputtamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:|O no mä olen sitten se 1%!!!Alkuperäinen kirjoittaja ex-kestoilija:No toki asia voi olla noinkin, mutta totuus on, että siihen touhuun liittyy 99%:sti juuri se sädekehän kiillotus! Eli ei ole ihme, jos moni herkästi niin kestoilijoista ajattelee. Siitä on tehty melko tehopyhää touhua...siis pääasiassa. Siksi itsekään en ole enää kestoilija, se tuntuu olevan yksi uskonto muiden joukossa, enkä kaipaa uutta uskontoa.
Mikä ihme siinä on että jos valittaa väsymystään tms, niin ensimmäisenä moni ensin ehdottaa että mitä jos lopettaisit kestoilun etäkä turhaan itseäsi SILLÄ rasittaisi? (ja kommentit on tulleet poikkeuksetta niiltä jotka ei niistä mitään tiedä, eikä meillä edes kokopäiväkestoilla silti)
No mä en pidä sitä uskontona Kokeilin mielenkiinnosta ja totesin sen sopivaksi.Alkuperäinen kirjoittaja ex-kestoilija:En itse lopettanut siksi, vaan tuosta syystä, kun se on ihan uskonto nykyään. Ethän sinäkään lähde mihin tahansa uskontoon mukaan, vaikka se ehkä olisi ihan kivaakin?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kuka lopettaa kestoilun SIKSI että ympäristö ajattelee sen olevan sädekehän kiillotusta? :xmas:
Millä tavalla se on rasittavampaa ja aikaa vievää? Tätä mä en ymmärrä. Vaippoja pitää kuskata roskiksille, paskavaippoja jopa monta kertaa päivässä ellei halua paskan hajussa elää.Alkuperäinen kirjoittaja ex-kestoilija:Kyllä kestoilu on rasittavampaa ja vie enemmän aikaa kuin kertisten käyttö! Se vaiva ja ajankulu ei ehkä tunnu selvästi, jos on yksi tai kaksi lasta, mutta jos lapsia on vaikkapa 5 ja heistä vaippaikäisiä 3, kyllä siinä kestot ovat rasitteena hyvin herkästi...se nyt vaan on herkästi totuus.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ööh...en kyllä tiedä mihin liittyy mutta en ole kyllä kestoilun takia itseäni parempana pitänyt
Toki se voi olla näinkin, mutta luulen, että yleensä se on ihan toisin.Alkuperäinen kirjoittaja Hulilufteri:Meillä on neljä lasta,yhtäaikaa siis ollut 2vaippaikäistä. Ei ylimääräistä vaivaa,samalla ne vaipat on pesuun menneet kuin muukin pyykki,samalla ne kakat siitä vaipasta huuhtelee kuin sen pienen pepun pesee. Mä tykkäsin käyttää jokasella kestoja. Nythän meillä ei enää vaippaikäisiä olekkaan,mutta kyllä mä varmasti kestoilisin sen viidennenkin kanssa.Tänä päivänä on hirmu huolettomia kestoja,eivät vaadi enää sitä että heti pitää pestä,riittää että huuhtelee ja pesee lähiaikoinaAlkuperäinen kirjoittaja ex-kestoilija:Kyllä kestoilu on rasittavampaa ja vie enemmän aikaa kuin kertisten käyttö! Se vaiva ja ajankulu ei ehkä tunnu selvästi, jos on yksi tai kaksi lasta, mutta jos lapsia on vaikkapa 5 ja heistä vaippaikäisiä 3, kyllä siinä kestot ovat rasitteena hyvin herkästi...se nyt vaan on herkästi totuus.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ööh...en kyllä tiedä mihin liittyy mutta en ole kyllä kestoilun takia itseäni parempana pitänyt
Mitä ihmettä sä sönkkäät? Mä en ainakaan jaksais käytätä kestoja jos ne aiheuttais jatkuvasti ongelmia enkä usko että muutkaan jaksaisi.Alkuperäinen kirjoittaja ex-kestoilija:Toki se voi olla näinkin, mutta luulen, että yleensä se on ihan toisin.
Ja tottapuhuakseni, mistä sitä enää tietää, kuka todella tuntee näin ja kuka sanoo vain näin siksi, koska "kestoilijoiden kuuluu näin sanoa"? Ei siis myönnetä juurikaan ongelmia ja monesti hoetaan, kuinka se sujuu kuin tanssi vaan...en nyt sano, että SINÄ valehtelisit, mutta tämänkin tyyli kuuluu tiiviisti tähän touhuun. Sellanen lässytys, på finska.