Juu, tää tiietään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no eihän toi karpela oo missään sanonu et se lapsi syntyy kesän lopulla,media ite niin kirjotellu eli ihan hyvin voi olla syksyllä syntyvä.Eihän se karpela oo ees kommentoinu raskauttaan mitenkään ennen tätä ja sinäkään ei ite sano millon se la olis.
Ei kyllä riipu lasten määrästä. Tiedän kymmenen lapsen äitejäkin, joilta ei raskautta ole huomannut kuin ihan lopussa.Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Mä ajattelin ihan samaa että onkohan joku miespuolinen toimittaja ollut arvailemassa. Kyllähän kolmannesta lapsesta jo olisi isompi masu.
Mä olen lyhyt (162 cm ) eikä mulla toisessa raskaudessa maha kasvanut kovinkaan suureksi. Mulle sanottiin vielä käynnistyspäivän aamuna, että on niin pieni maha että taitaa tulla pieni vauva. Arvio olikin sitten 4700 g jolloin lääkäri ihmetteli, miten se voisi niin iso olla. Tyttö painoi syntyessään onneksi "vaan" 4100 g.Alkuperäinen kirjoittaja typy:Tanjallá on pitkä selkä, joten vauvamasu ei näytä niin suurelta. Itselläkään ei ollut tuossa vaiheessa mikään älytön ollut, vaikken ihan niin pitkä olekaan kuin Karpela. Takaa päin ei mun maha näkynyt missään vaiheessa, oli pallo tuossa edessä.
Vertasin tohon eka kuvaan...Alkuperäinen kirjoittaja moi:Mulla on isompi vaikka laskettuaika on vasta marraskuussa, tosin olen vain 158cm Pitkä.